ارسال ۱۸۰۰ اثر به دبیرخانه سومین سوگواره وبلاگ‌نویسان عاشورایی

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۶:۰۴:۰۰
کد خبر: ۸۱۸۲
ارسال ۱۸۰۰ اثر به دبیرخانه سومین سوگواره وبلاگ‌نویسان عاشورایی
محمدتقی محمدیان، رئیس فرهنگسرای ولاء و دبیر سومین سوگواره وبلاگ‌نویسان عاشورایی از دریافت 1800 اثر توسط دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

به گزارش سرویس فرهنگ وهنر برنا، ‌ محمدتقی محمدیان، رئیس فرهنگسرای ولاء و دبیر سومین سوگواره وبلاگ‌نویسان عاشورایی گفت: سومین سوگواره وبلاگ نویسان عاشورایی یكی از برنامه‌هایی است كه با رویكرد فرهنگ‌سازی و آشنایی با معارف اهل‌بیت (ع) با موضوع عاشورا در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ‌امسال این سوگواره به صورت گسترده‌تری در حال برگزاری است، به طوری كه شركت‌كنندگانی از كشورهای جهان اسلام در آن شركت كرده‌اند.

مدیر مراكز فرهنگی هنری منطقه 20 سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به تعداد شركت‌كنندگان گفت: تاكنون حدود 1800 نفر در این برنامه شركت كرده‌اند و وبلاگ های منتخب به لحاظ فنی،‌ رادیو اینترنتی، یادداشت و ... طبق آیین نامه هیات داوران معرفی می‌شوند.

دبیر سومین همایش وبلاگ‌نویسان عاشورایی خاطرنشان كرد: در این سوگواره، برای وبلاگ‌های گروهی نیز امتیازهای ویژه‌ای در نظر گرفته شده و فاصله زمانی به روز رسانی وبلاگ،‌ منابع و لینك‌ها نیز از دیگر موضوعات داوری است.

محمدیان افزود: علاقه‌مندان تا اربعین حسینی برای شركت در این سوگواره فرصت دارند و 11 بهمن، مراسم اختتامیه سوگواره در فرهنگسرا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: یكی از اهداف ما در برگزاری این برنامه، شناسایی افراد گمنامی بوده كه در فضای مجازی بدون هیچ مزدی در حال فعالیت در عرصه دین و شناخت اهل بیت (ع) هستند؛ به لحاظ موضوعی نیز محتوای عاشورا انتخاب شد كه خود محرك خوبی در فضای ادبی بوده در فضای سایبر نیز تأثیر به سزایی داشته است.

رییس فرهنگسرای ولاء در پایان گفت: پس از اتمام این سوگواره، به یك شبكه در فضای مجازی دست می‌یابیم و در قالب پست الكترونیكی با شركت‌كنندگان ارتباط برقرار می‌كنیم تا بتوانیم در آینده با آن‌ها همكاری داشته باشیم.

علاقه‌مندان می‌توانند برای كسب اطلاعات بیشتر به سایت www.fvela.com مراجعه كنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز