معاون صدای جمهوری اسلامی ایران خبر داد

اساسنامه اتحادیه رادیوهای قرآنی و اسلامی تصویب شد

۱۳۹۱/۰۷/۰۵ - ۱۹:۰۷:۴۷
کد خبر: ۱۰۳۲۳۱
اساسنامه اتحادیه رادیوهای قرآنی و اسلامی تصویب شد
محمد حسین صوفی، معاون صدای جمهوری اسلامی ایران از تصویب اساسنامه اتحادیه رادیوهای قرآنی و اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر برنا، نشست اعضای هیات مدیره و کارشناسان رسانه‌های قرآنی و اسلامی، جهت بررسی اساسنامه اتحادیه رادیوهای قرآنی و اسلامی و به منظور برگزاری اجلاس دوم در سال آینده، با حضور محمد حسین صوفی معاون صدای جمهوری اسلامی ایران و محمدحسین محمدزاده مدیر رادیو قرآن، در سالن شهدای رادیو صدا و سیما برگزار شد.

محمد حسین صوفی معاون صدای جمهوری اسلامی ایران در این نشست اظهار داشت: قرآن کتاب زندگی و هدایت است و در عین حال کتاب روشنگری، وحدت و رحمت است. جایگاه پیامبر اسلام به عنوان حامل وحی در میان دیگر پیامبران بی‌بدیل و بی‌نظیر است.

وی افزود: همه پیامبران الهی امت خودشان را به آمدن پیامبری که خاتم همه پیامبران است بشارت دادند. لذا همه ادیان الهی به‌ویژه مسلمانان، پاسداشت و حرمت این جایگاه روحانی و نورانی را باید به عنوان تکلیف ویژه و اساسی در نظر بگیرند.

صوفی تصریح کرد: در شرایط حال حاضر با توجه به اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام وظیفه مسلمان است که راحتی و آرامش را از همه توطئه گرانی که با اهانت به پیامبر و قرآن قصد تفرقه افکنی و توطئه را دارند، بگیرند. مسلمان و آزاد اندیشان و موحدین باید این پرسش را از مستکبران داشته باشند که چرا در کشورهای غربی و استعمارگر تحقیق پیرامون موضوع تاریخی مانند هولوکاست جرم است و متفکرانی که بر روی پدیده هولوکاست کار می‌کنند به اشد مجازات می‌رسند؛ لیکن با کسانی که مقاله، کاریکاتور و فیلم بر علیه مقدسات و پیامبر (ص) می‌سازند، تنها به این بهانه که آزادی بیان وجود دارد برخوردی نمی‌شود.

معاون صدای جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با وظیفه رسانه‌های اسلامی در این شرایط خاطر نشان کرد: وظیفه رسانه‌های دینی، قرآنی و اسلامی است که با حجم توطئه‌های تبلیغی رسانه‌ای، برخورد رسانه‌ای داشته باشند. 

وی افزود: بر این اساس بود که رادیوی جمهوری اسلامی ایران در سال 1387 تصمیم گرفت برای ایجاد یکپارچگی و ایجاد وحدت در بین رادیوهای قرآنی و اسلامی این اتحادیه را ایجاد کند و امروز بعد از گذشت 4 سال هیات مدیره و کارشناسان جمع شدند تا این اساس نامه را تصویب و پس از آن اجرایی کنند.

گفتنی است؛ در این نشست کلیات اساسنامه اتحادیه رادیوهای قرآنی و اسلامی به تصویب رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز