وزیر ارشاد در دیدار با سفیر فلسطین خبر داد

اعلام آمادگی ایران برای گسترش مناسبات فرهنگی

۱۳۹۱/۰۹/۱۳ - ۱۳:۳۶:۵۰
کد خبر: ۱۰۸۰۰۱
اعلام آمادگی ایران برای گسترش مناسبات فرهنگی
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان در دیدار سفیر فلسطین از علاقمندی جمهوری اسلامی ایران برای گسترش روابط فرهنگی با مردم فلسطین خبر داد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمد حسینی اظهار داشت: در صورت برطرف شدن موانع و مهیا شدن بستر مناسب، آماده اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و گسترش مبادلات فرهنگی میان دو کشور هستیم.

وزیر ارشاد، ضمن تبریک پیروزی اخیر مردم فلسطین بر رژیم غاصب صهیونیستی تاکید کرد: تدوام و استمرار این توفیقات تنها در سایه وحدت، یکدلی و انسجام همه کشورهای اسلامی و همه مبارزان فلسطینی محقق خواهد شد.

سید محمد حسینی به قدرت بلامنازع و روزافزون جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان در تقابل با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: جنگ‌های 33 روزه جنوب لبنان، جنگ 22 و 8 روزه غزه، مصداق علنی و آشکار ضعف و زوال حتمی رژیم صهیونیستی است.

وزیر ارشاد همچنین به بیانات «سید حسن نصرالله» خطاب به رژیم صهیونیستی که گفت شما در برابر موشک‌های مقاومت در غزه نتوانستید دوام آورید حال چگونه خواهید توانست در قبال قدرت به مراتب بزرگ‌تر جمهوری اسلامی ایران و حزب الله مقاومت کنید اشاره و تصریح کرد: ملت و دولت ایران در کنار مردم فلسطین ایستاده و آن‌ها را در احقاق حقوقشان یاری خواهند کرد.

در ادامه این دیدار، «صلاح الدین الزواوی»، سفیر فلسطین در تهران از حمایت‎های همه جانبه جمهوری اسلامی از مردم مظلوم فلسطین قدردانی کرد و گفت: بر این باوریم که این پیروزی بزرگ جز با اتکال به خداوند متعال و حمایت‌های بی دریغ جمهوری اسلامی ایران محقق نمی‌شد.

وی با اشاره به ارادت قلبی خود نسبت به مقام معظم رهبری گفت: در دیدار با ایشان عرض کردم که امیدوارم آرزوی حضرت امام (ره) برای آزادی قدس و اقامه نماز در مسجد الاقصی به همت حضرتعالی محقق شود.

«صلاح الدین الزواوی»، به تاکید حضرت امام (ره) بر لزوم وحدت امت اسلامی برای آزادی فلسطین اشاره کرد و افزود: همه مبارزان و عاشقان فلسطین باید این دستور حضرت امام (ره) را نصب العین خود قرار دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز