/اختصاصی برنا/

جیرانی طلبش را از تهیه‌کننده بگیرد/ مناظره‌های انتخاباتی زیرمجموعه ما نیست

۱۳۹۲/۰۲/۱۴ - ۱۸:۱۰:۱۲
کد خبر: ۱۲۰۳۵۸
جیرانی طلبش را از تهیه‌کننده بگیرد/ مناظره‌های انتخاباتی زیرمجموعه ما نیست
مدیر گروه اجتماعی شبکه سه به اظهارات حسنی‌نسب، مبنی بر این‌که فریدون جیرانی در برنامۀ هفت دستمزدش را دریافت نکرده، پاسخ داد و از برنامه‌های انتخاباتی این شبکه خبر داد.

فضل‌الله شریعت‌پناهی در گفت‎‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون برنا، در پاسخ به اظهارات نیما حسنی‌نسب (منتقد سینما) مبنی بر این‌که در زمان اجرای فریدون جیرانی، او به‌عنوان مجری برنامه دستمزدش را دریافت نکرده است، گفت: طرف قرارداد ما، تهیه‌کنندۀ برنامه هفت، حمید پنداشته، بوده است. ضمن این‌که با ایشان تسویه‌حساب کامل شده است و هر کسی هر ادعایی در این باره دارد، باید به تهیه‌کننده مراجعه کند.

وی همچین دربارۀ برنامه‌های انتخاباتی این شبکه گفت: شبکه سه سیما برنامه‌های مختلفی برای انتخابات دارد؛ ضمن اینکه برنامه‌های روتین هم حال‌وهوای انتخاباتی گرفته است.

شریعت‌پناهی افزود: برنامه «دیروز، امروز، فردا» پنج‌شنبۀ هرهفته با موضوعات متنوعی پخش می‌شود. همچنین «شناسنامه» ویژه‌برنامۀ انتخابی است که از ابتدای سال 92، هر جمعه پخش می‌شود.

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما با اشاره به برنامه جدیدی با عنوان «یکی از ما»، توضیح داد: این برنامه با نخبگان و مخترعان دربارۀ ملاک‌هایشان برای انتخاب رئیس‌جمهور به گفت‌وگو می‌نشیند.
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا مناظره‌ها به‌صورت زنده از این شبکه پخش خواهد شد یا خیر، توضیح داد: برنامۀ مناظره‌ها زیرمجموعه ما نیست و اطلاعی در این مورد ندارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز