نسیم به زودی كاملا می وزد

۱۳۹۲/۰۷/۱۵ - ۱۷:۵۹:۵۵
کد خبر: ۱۴۳۵۴۲
نسیم به زودی كاملا می وزد
روابط عمومی رسانه ملی ، علی دارابی با حضور در بخش خبری ساعت 14 تلویزیون ، برنامه های شبكه تازه تاسیس نسیم را تشریح كرد .

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از   روابط عمومی رسانه ملی ، علی دارابی با حضور در بخش خبری ساعت 14 تلویزیون ، برنامه های شبكه تازه تاسیس نسیم را تشریح كرد .

دارابی در این گفت و گو اعلام كرد : شبكه نسیم كه از صبح امروز "دوشنبه 15 مهر " پخش آزمایشی خود را آغاز كرده ،دو ساعت برنامه متنوع را در كنداكتور پخش خود قرار داده است و این برنامه ها را تكرار می كند . وی اعلام كرد این میزان برنامه در چند روز آینده به 4 ساعت برنامه افزایش خواهد یافت . دارابی اعلام كرد برنامه های این شبكه علاوه بر اینكه به وسیله دستگاه های دیجیتال در مناطقی كه تحت پوشش شبكه های دیجیتال قرار دارند قابل دریافت است ، در شبكه های استانی نیز به مدت 2 ساعت پخش می شود . معاون سیما با اعلام اینكه تصاویر بسیاری از تولیدات مردمی به این شبكه رسیده و در حال تدوین و آماده سازی آن ها برای پخش در شبكه هستیم ، از مردم دعوت كرد تصاویری از جشنها ، مراكز دیدنی شهرها ، اتفاقات جالب و مناظر زیبای محل زندگی خود ارسال كنند تا به نامشان در شبكه پخش شود . به گفته معاون سیما ، حجم دریافتی پیامك های قدردانی از راه اندازی این شبكه ،نشان از استقبال خوب مخاطبان از چنین شبكه ای در آینده دارد . علی دارابی همچنین گفت امكانات فنی تامین و پیش بینی های لازم برای آغاز به كار رسمی این شبكه شده است و تلاش می كنیم شبكه نسیم را از اواخر پائیز رسما راه اندازی كنیم . شبكه نسیم از ساعت 20 در 26 شهریور همزمان با میلاد با بركت امام رضا (ع ) به صورت "تست تصویر " روی آنتن رفت و تصاویری تكراری برای تنظیم این شبكه در مناطق مختلف كشور پخش كرد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز