تقدیم به شهدا به رادیو تهران می‌آید

۱۳۹۲/۰۷/۲۳ - ۱۲:۵۹:۳۷
کد خبر: ۱۴۴۶۰۲
تقدیم به شهدا به رادیو تهران می‌آید
برنامه«پنجره ای برای تماشا»هر روز بجز جمعه ها، از ساعت 11:30 با تقدیم به یک شهید از شبکه رادیویی تهران موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی ردیو تهران،نوشین رهگذر، سردبیر و تهیه کننده برنامه گفت: برنامه«پنجره ای برای تماشا» با تقدیم به یک شهید، هر روز بجز جمعه ها از ساعت 11:30 به مدت 55 دقیقه پخش می شود. در این برنامه هر روز از یک شهید دفاع مقدس یاد و مختصری از زندگی او از زبان مادر، همسر و همرزمان روایت می‌شود.

وی با اشاره به این که هر روز سبک زندگی در این برنامه مورد بررسی قرار می گیرد، گفت: حجت الاسلام والمسلمین وحیدی، سبک زندگی آفریده های خدا از جمله طبیعت، کوه، جنگل، پرنده ها و مهندس مهدی حاج زمانی نیز سبک زندگی منتظران مهدی را بررسی می کند. هانی چیت چیان نیز درباره سبک زندگی در قرآن و مهدی رستمی درباره مهارتهای ایمانی و سبک زندگی آدم های دین دار اطلاعاتی به شنوندگان ارائه می‌کند.

رهگذر در ادامه درباره دیگر بخش های برنامه توضیح داد و افزود: «منم او را می شناسم» قصه روایی است که تمام مناسبت های روز و مناسبت های تقویمی، با اجرای لیلا میر محمدی آذر از بعد خانوادگی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی روایت می شود. بخش«داستانک» آنی از زندگی شخصی است که پریسا جمالی آن را اجرا می کند و لحظه های شیرین و عرفانی که رزمندگان در لحظه های جنگ و اسارت داشته اند را بیان می‌کند.

نوشین رهگذر سردبیر و تهیه کننده، سید یوسف رحیمی و فاطمه نصرآبادی گوینده، سعید بارانی و پریسا جمالی بازیگر، لیلا میر محمدی آذر و مریم چوپانی نویسنده، مصطفی داعی گزارشگر از دیگر عواملی هستند که با این برنامه همکاری دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز