جشن اعیاد اسلامی با شبکه سحر

۱۳۹۲/۰۷/۲۳ - ۱۳:۲۲:۵۳
کد خبر: ۱۴۴۶۱۳
جشن اعیاد اسلامی با شبکه سحر
سیمای آذری شبکه سحر با ترتیب دادن ویژه برنامه ای، به مناسبت «عید قربان» که بعد از عید سعید فطر برای مسلمین جهان یکی از بزرگترین اعیاد محسوب می گردد، خواهد پرداخت.

به گزارش  خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، ویژه برنامه «عید سعید قربان »به تهیه کنندگی حسن سیف الهی برای پخش از سیمای آذری این شبکه برای این روز ترتیب داده شده که برای مخاطبان پخش خواهد شد.

سیف الهی تهیه کننده این ویژه برنامه توضیح داد: به مناسبت این عید بزرگ مسلمین جهان، سیمای آذری شبکه سحر برنامه زنده ای با حضور کارشناس، شاعر و مداح اهل بیت عصمت و طهارت به روی آنتن خواهد برد. در این برنامه سعی خواهیم نمود تا به تاریخچه عید قربان و جایگاه آن در معارف اسلامی اشاره نماییم.

وی تشریح کرد: این برنامه از قسمت های مختلفی مانند گفت و گوی کارشناس و مجری-کارشناس، شعرخوانی و ... تشکیل شده است.

حجت الاسلام سید جواد مرعشی مدرس حوزه علمیه و دانشگاه به عنوان کارشناس در برنامه حضور خواهد یافت و به تاریخچه، مناسک و اعمال این روز بزرگ خواهد پرداخت و حجت الاسلام اصغر جدایی نیز به عنوان کارشناس- مجری، این برنامه را اجرا می نماید.
 
در ادامه با دعوت از مداحان و شاعران آذری زبان کشورمان، احمد شاه مرادی و رسول جوادی به شعر خوانی و مدیحه سرایی به مناسبت عید سعید قربان می پردازند.در تهیه این برنامه؛ معصومه ظهیر به عنوان دستیار تهیه کننده و محمدرضا شهبازیان نیز به عنوان گرافیست همکاری دارند.

ویژه برنامه « عید سعید قربان » چهارشنبه 24 مهر مصادف با دهم ذی الحجه از ساعت 16:30 به وقت تهران به مدت 55 دقیقه برای مسلمانان جمهوری آذربایجان از کانال یک شبکه جهانی سحر به روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز