مجموعه انیمیشن ˝بیا آشتی کنیم˝ تا پایان سال جاری

ساخت موسیقی و صداگذاری تازه‌ترین انیمیشن عبدالله علیمراد به پایان رسید

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۹:۰۳
کد خبر: ۱۷۱۷۰۹
ساخت موسیقی و صداگذاری تازه‌ترین انیمیشن عبدالله علیمراد به پایان رسید
در حال حاضر 70 در صد از ساخت موسیقی و صداگذاری مجموعه انیمیشن ˝بیا آشتی کنیم˝ با تهیه کنندگی سید مسعود صفوی به اتمام رسیده است و تا پایان سال آماده پخش خواهد شد.

در حال حاضر 70 در صد از ساخت موسیقی و صداگذاری مجموعه انیمیشن "بیا آشتی کنیم" با تهیه کنندگی سید مسعود صفوی به اتمام رسیده است و تا پایان سال جاری این مجموعه انیمیشن آماده پخش خواهد شد.
طبق گفته عبدا...علیمراد نویسنده و کارگردان مجموعه انیمیشن "بیا آشتی کنیم" تدوین این مجموعه توسط محمد ناصری به پایان رسیده است.
علاوه بر این نیز سید مسعود معصوم زاده ، امیرحسین علیمراد و سروش دیانتی ساخت جلوه های ویژه این مجموعه انیمیشن را انجام و به اتمام رسانده اند.
همچنین با پایان مراحل تدوین و ساخت جلوه های ویژه، پس از اتمام ساخت موسیقی توسط عباس دبیر دانش و صداگذاری توسط مهرشاد ملکوتی، مجموعه انیمیشن "بیا آشتی کنیم" 20 اسفندماه سال جاری آماده پخش خواهد شد.
داستان این مجموعه انیمیشن درباره دو همسایه است که با هم در ارتباط هستند این دو گاه با هم دوست و گاهی با همدیگر در جنگ و جدال هستند، در واقع زمانی که مسائل مادی مطرح می شود با هم در کشمکش هستند، اما زمانی که پای دشمنی در میان است با هم علیه آن دشمن، متحد و دوست می شوند.
گفتنی است، مجموعه انیمیشن "بیا آشتی کنیم" در 13 قسمت هفت دقیقه ای و با تهیه کنندگی سید مسعود صفوی، به همت مرکز مطالعات و تولیدات فیلم انیمیشن حوزه هنری در حال تولید است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز