برنا گزارش می دهد:

سید مسعود صفوی: ملودی انیمیشن ˝بیا آشتی كنیم˝ را گروهی از كشور رومانی ساخته است

۱۳۹۲/۱۲/۲۱ - ۱۶:۱۳:۴۱
کد خبر: ۱۷۳۵۲۱
سید مسعود صفوی: ملودی انیمیشن ˝بیا آشتی كنیم˝ را گروهی از كشور رومانی ساخته است
مدیر مركز مطالعات و انیمیشن حوزه هنری خبر از ساخت ملودی انیمیشن خمیری ˝بیا آشتی كنیم˝ توسط گروه ˝fan fai ˝ از كشور رومانی داد.

مدیر مركز مطالعات و انیمیشن حوزه هنری خبر از ساخت ملودی انیمیشن خمیری "بیا آشتی كنیم" توسط گروه "fan fai " از كشور رومانی داد.
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سید مسعود صفوی با اعلام این خبر، تاثیر موسیقی در انیمیشن را زیاد دانست و گفت: انیمیشن 50 درصد تصویر و 50 درصد موسیقی است به همین دلیل موسیقی همیشه در یاد مخاطب می ماند. موسیقی پر پرواز انیمیشن است و در كارهای كودكان نقش بسیار مهمی دارد زیرا باعث جذب مخاطب می شود.
وی با اشاره به ساخت ملودی انمیشن خمیری "بیا آشتی كنیم" توسط گروهی از كشور رومانی، افزود: موسیقی بعضی از آثار تولید شده در مركز انیمیشن را گروه های بین المللی انجام داده اند و در حال حاضر ملودی "بیا آشتی كنیم " را گروه "fan fai " از كشور رومانی به عهده گرفته است.
صفوی اضافه كرد: خارجی و غیر ایرانی بودن موسیقی انیمیشن دلیل بر خوب بودن آن نمی شود بلكه نوع موسیقی باید بر انیمیشن بشیند و با آن سازگار باشد تا سطح اثر را بالا ببرد. بعضی از انواع هنرها مختص به جغرافیای خاصی نیستند و شاید كاری كه در خارج از كشوری ساخته شده، در كشور دیگر بسیار مورد استقبال قرار گیرد.
مدیر مركز انیمیشن حوزه هنری بیان داشت: هنگام ساخت انیمیشن به طور معمول به موسیقی آن هم فكر می شود به عنوان مثال هنگام انیمیت و درآوردن نوع ریتم كار همزمان به موسیقی آن هم توجه می شود كه می تواند در كند بودن و یا سرعت بخشیدن انیمیت تاثیر بگذارد، مهم بودن موسیقی در انیمیشن نیز از همین جا نشات می گیرد.
یادآور می شود 70 در صد از ساخت موسیقی و صداگذاری مجموعه انیمیشن "بیا آشتی كنیم" توسط عباس دبیر دانش" و صداگذاری آن توسط "مهرشاد ملكوتی" به پایان رسیده است.
این مجموعه به تهیه كنندگی سید مسعود صفوی و كارگردانی "عبدالله علیمراد" در 13 قسمت هفت دقیقه ای مراحل پایانی تولید خود را در مركز انیمیشن حوزه هنری می گذراند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز