وزیر ارشاد در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس حضور پیدا کرد

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۲۲:۲۰:۲۶
کد خبر: ۲۰۶۵۶۴
وزیر ارشاد در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس حضور پیدا کرد
«علی جنتی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع گسترده مردم شرکت کننده در راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران حضور یافت.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد ، «علی جنتی» از تقاطع خیابان قریب واقع در خیابان انقلاب به جمع گسترده راهپیمایان روز جهانی قدس پیوست.

وزیر ارشاد در روزهای گذشته با صدور فراخوانی از ملت عزیزمان به ویژه اصحاب فرهنگ و هنر خواست تا در راهپیمائی روز قدس بطور گسترده شرکت و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را یکصدا محکوم کنند.

در بخشی از این فراخوان آمده است: ایران اسلامی در طول سی و شش سال گذشته، با حمایت کامل سیاسی و فرهنگی از نهضت مقاومت فلسطین، همواره مانعی در مسیر افزون‎طلبی‎های رژیم صهیونیستی بوده است. در این بین، اهل فرهنگ و اصحاب هنر کشورمان با خلق آثار ماندگار و اثر گذار در حوزه مقاومت اسلامی و دفاع از ملت فلسطین، نقش و سهمی بی‎بدیل در حمایت از این جریان مقاومت داشته و دارند. امروز حمایت از فلسطین، حتی مرزهای سیاسی و جغرافیایی را نیز در نوردیده و مقاومت فلسطینیان در برابر قساوت‎های بی حد و حصر رژیم اشغالگر به نمادی از ستم ناپذیری ملت‎ها تبدیل شده است. فلسطین، امروز نه تنها گوشه‎ای از جغرافیای جهان اسلام که جلوه‎گاه پایداری همه ملت‎های آزاده جهان است. فلسطین، زخمی دیرین بر پیکر زمین است که هنوز پس از سال‎ها خون تازه از آن می‎چکد. فلسطین، داغ و دریغ ملتی است که از پس قرن‎ها حیات شکوهمند فرهنگی و آراسته به نماد نورانی مسجد الاقصی به قربان‎گاه سیاست‎بازان جهان رفت و از زاد و بوم خویش دور افتاد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز