همکاری آهنگساز حریق خزان با شعیبی؛

«مهیار علیزاده» آهنگساز «پرده نشین» شد

۱۳۹۳/۰۵/۲۶ - ۱۴:۱۵:۰۹
کد خبر: ۲۱۲۱۷۹
«مهیار علیزاده» آهنگساز «پرده نشین» شد
«مهیار علیزاده» آهنگسازی سریال جدید بهروز شعیبی را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا،مهیار علیزاده آهنگساز جوان و به نام این عرصه به زودی ساخت موسیقی سریال تلویزیونی پرده نشین به کارگردانی بهروز شعیبی را آغاز می کند.

تصویربرداری مجموعه پرده نشین به کارگردانی بهروز شعیبی هم اکنون در حوالی شهریار ادامه دارد و تاکنون 35 درصد از این کار جلوی دوربین رفته است.

به تازگی مهیار علیزاده ساخت این مجموعه تلویزیونی را برعهده گرفته است. پیش از این علیزاده با حامد محمدی در فیلم فرشته ها با هم می آیند به عنوان آهنگساز همکاری داشته است. البته علیزاده آهنگسازی آلبوم حریق خزان با صدای علیرضا قربانی را هم برعهده داشته که با استقبال خوبی روبه رو شد.

این آهنگساز جوان هم اکنون با همایون شجریان و قربانی در تدارک یک آلبوم جدید است. در پرده نشین آتیلا پسیانی، ویشکا آسایش، هومن برق نورد، سعید نیک پور، مهران رجبی، حامد کمیلی، مائده طهماسبی فرهاد آئیش، ژیلا سهرابی، سارا بهرامی، شیوا ابراهیمی، محسن کیایی، سپیده علائی، علی مردانه، زویا امامی، زهرا طاهری منش، ناهید مسلمی و ... بازی می کنند.

در خلاصه این مجموعه آمده است هدا پس از سال ها برای دریافت ارثیه پدری می آید اما ... سریال تلویزیونی پرده نشین محصول شبکه اول سیما و مجری طرح آن مؤسسه سینمایی سیمای مهر است و پاییز 93 از این شبکه پخش خواهد شد.

عوامل تولید پرده نشین عبارتند از: کارگردان: بهروز شعیبی، نویسندگان: حسین تراب نژاد، مهدی شیرزاد و مهدی حمزه. براساس طرحی از عبدالرسول گلبن، مدیر تصویربرداری: علیرضا قاضی، مدیرصدابرداری: کامران کیا، طراح صحنه: سعید آهنگرانی، دستیار اول کارگردان : علی مردانه، عکاس : محمد حسن ناجی و تهیه کننده: سید محمود رضوی.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز