رساله حقوق و صحیفه سجادیه امام سجاد (ع) در رادیو تهران

۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۱۲:۲۸:۵۸
کد خبر: ۲۳۸۴۴۲
رساله حقوق و صحیفه سجادیه امام سجاد (ع) در رادیو تهران
برنامه ˝چراغ˝ رادیو تهران چهارشنبه از ساعت 21، به مناسبت شهادت حضرت امام زین العابدین (ع) به اشعار، کتاب های صحیفه سجادیه و رساله حقوق حضرت اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا،برنامه "چراغ" چهارشنبه های شبکه رادیویی تهران از ساعت 21 تا 22:25 یک جنگ فرهنگی، ادبی و هنری است که به معرفی شاعران، بررسی و تحلیل اشعار آنها اختصاص یافته است.

داوود جمشیدی تهیه کننده برنامه گفت: هر هفته به مناسبت های تقویمی، اشعار و آثار بزرگان فرهنگ و هنر معرفی می شود. این چهارشنبه 28 آبان، کتابها و ترجمه های صحیفه سجادیه که از ارزنده ترین آثار اسلامی است و رساله حقوق حضرت امام سجاد (ع) معرفی می شود.

وی ادامه داد: در برنامه چراغ درباره تاثیرگذاری صحیفه سجادیه در نویسندگان دیگر صحبت می شود و کتاب هایی که در شرح زندگی امام سجاد (ع) منتشر شده به همراه چاپ ترجمه های مختلف معرفی خواهد شد.

جمشیدی به دیگر بخش های برنامه اشاره کرد و افزود: دکتر محمد حسین سالاری، کارشناس تلفنی برنامه نیز بخش اهمیت و جایگاه شعر در ادبیات فارسی را توضیح می دهد. دکتر رادفر کرمانشاهی به شخصیت های شاهنامه پژوهی می پردازد. شعر خوانی شاعران معاصر، تقویم تاریخ هفته از بخش هایی، که اخبار هنری هفته گذشته را به اطلاع شنوندگان می رساند.

احمد خالصی کارشناس مجری، معصومه خیاطون هماهنگی، طیبه نهانی گزارشگر خبرهای فرهنگی، حسین فهیمی پور و مهدی فرهمند ارتباطات سایر عواملی هستندکه با این برنامه همکاری می کنند.

جنگ فرهنگی، ادبی و هنری "چراغ" چهارشنبه ها ساعت 21 از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز روی آنتن می رود

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز