با بازی اندیشه فولادوند و كامران تفتی؛

تصویربرداری «ماه می‌تابد» به شب آخر رسید + عکس

۱۳۹۰/۰۴/۲۱ - ۱۶:۳۵:۵۲
کد خبر: ۶۲۷۴۳
تصویربرداری «ماه می‌تابد» به شب آخر رسید + عکس
تصویربرداری فیلم تلویزیونی «ماه می‌تابد» به كارگردانی فریدون فرهودی امشب در دزاشیب به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون برنا، تصویربرداری فیلم تلویزیونی «ماه می‌تابد» امشب با ضبط صحنه‌های بارانی در منطقه دزاشیب با حضور اندیشه فولادوند و كامران تفتی پس از 26 جلسه تصویربرداری در تهران و طالقان به پایان می‌رسد.

تدوین تصاویر توسط روح الله انصاری در حال انجام است و ساخت موسیقی فیلم به حسین فاضل سپرده شده است تا هرچه سریع‌تر فیلم برای پخش از شبكه سه سیما آماده نمایش شود.

بخش‌هایی از فیلم كه مربوط به سفر ماه عسل زوج جوان فیلم است طی سه جلسه در منطقه طالقان و در لوكیشن‌های مختلف از جمله ویلا، رستوران كوهستانی، جاده و كنار سد به تصویر كشیده شده است و مابقی صحنه‌ها در تهران مقابل دوربین رفت.

«ماه می‌تابد» با مشاركت مهناز افضلی، سمانه نامدار، نازنین والا جم و فریدون فرهودی به نگارش درآمده است و داستان زندگی زوج جوانی را روایت می‌كند كه در اثر ابتلا به ویروس ایدز (+HIV)، با موقعیتی بحرانی روبرو می‌شوند و ...

در این فیلم كامران تفتی، اندیشه فولادوند، فرشید زارعی‌فر، معصومه آقاجانی، تبسم هاشمی حائری، مهران امام بخش، مریم یوسف، روزبه اختری، صنم صالحی و ... به ایفای نقش می‌پردازند. 


تعدادی از عواملی كه در ساخت فیلم همكاری دارند، عبارتند از كارگردان: فریدون فرهودی/ تهیه‌كننده : سوسن حریری/ برنامه‌ریز و دستیار: علی صابری/ مدیر تصویربرداری: بابك بذرافشان/ صدابردار: تیرداد رضایی/ طراح صحنه و لباس: محمدهادی قمیشی/ طراح چهره‌پردازی: مریم دوستی/ منشی صحنه:فهیمه كرمی/ مدیر تولید: محمود خسروی/ عكاس: جلال حمیدی/ محقق: زهرا جابری/ مجری طرح: هلیا هاشمی علیا/ مدیر‌ تداركات:امیر دوست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز