ویژه برنامه‌های شبكه یك در نیمه شعبان را اینجا ببینید

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۱۷:۰۲:۴۶
کد خبر: ۶۳۰۴۱
ویژه برنامه‌های شبكه یك در نیمه شعبان را اینجا ببینید
شبكه یك سیما برای جشن نیمه شعبان برنامه‌های مختلفی را تدارك دیده است.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا، ویژه برنامه‌های شبكه یك سیما به مناسبت سال‌روز ولادت منجی عالم بشریت، امام زمان (عج) از صبح روز چهارشنبه 23 تیرماه آغاز شده و تا نیمه شب یك شنبه ادامه پیدا خواهد كرد.

آغازگر این ویژه برنامه‌ها برنامه صبح بخیر ایران در صبح روز چهارشنبه است و پس از آن در برنامه سیمای خانواده و عصر با پخش فیلم سینمایی «ماموریت آقای شادی» در ساعت 16 ادامه می‌یابد. فیلمی با بازی علیرضا خمسه و شهره لرستانی درباره زن و شوهری كه هر دو بازرس وزارت كار هستند. آنها كه در زندگی زناشویی خود درگیر مسائلی هستند، مامور پیگیری پرونده كارگر برق‌كار كارخانه‌ای می‌شوند كه بی‌كار شده است.

اما ویژه برنامه «نیمه عاشقی» كاری از گروه فرهنگ و معارف اسلامی برنامه زنده شب و روز نیمه شعبان است كه با ورود به روز یك شنبه 26 تیرماه مصادف با 15 شعبان 1431 قمری، آغاز می‌شود. ویژه برنامه به همین مناسبت به تهیه‌كنندگی یونس قاسمی و اجرای غلامرضا هاشم‌زاده از ساعت 24 تا اذان صبح روی آنتن می‌رود.

ویژه برنامه گروه فرهنگ و معارف اسلامی به همین مناسبت به تهیه‌كنندگی یونس قاسمی و اجرای غلامرضا هاشم‌زاده از ساعت 24 تا اذان صبح روی آنتن می‌رود. در این برنامه علاوه بر پخش دعای كمیل توسط آقایان سماواتی و غلامرضایی و همچنین مراسم احیای نیمه شعبان و قرائت فرازهایی از دعای خمس عشر با صدای كلباسی، جعفری و نیك نام، پیرامون سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) گفت‌وگو می‌شود.

ارتباط زنده با جمكران، مشهد، قم و شیراز بخش‌های دیگر این برنامه است.

برنامه «سخنرانی ویژه»، گفتاری از حجت الاسلام والمسلمین پناهیان درباره امام زمان (عج) در ساعت 9:50 به مدت 30 دقیقه پخش می‌شود و پس از آن ویژه برنامه هفته به هفته روی آنتن می‌رود. پایان برنامه‌های روز یك شنبه، پخش قسمت دیگری از مسابقه «كی هستی» به تهیه‌كنندگی هومن ستوده جو، كاری از گروه اجتماعی و مجری‌گری منوچهر آذری و رضا صارمی است كه نمایش آن از ساعت 23 آغاز و تا ساعت 24 به طول می‌انجامد. برنامه «هفته به هفته»، كاری از گروه اجتماعی شبكه یك سیما كه در روزهای پنج شنبه و اعیاد تعطیل پخش می‌شود، نیز میزبان هنرمندان مطرح كشور و میهمان بینندگان است.

این برنامه علاوه بر این روز در روزهای شنبه 25 تیر و یك شنبه 26 تیر، نیز روی آنتن است. فیلم سینمایی «ماموریت آقای شادی» در ساعت 16 روز چهارشنبه و تكرار آن در ساعت 1:15 بامداد روز پنج شنبه، فیلم «بی‌سلاح» در ساعت 16 و فیلم سینمایی «موج گرما» در ساعت 22 روز پنج شنبه و پخش فیلم سینمایی «گنج‌های سیرامادره» در ساعت 20 دقیقه بامداد جمعه 24 تیرماه، فیلم سینمایی «آموس و آندره» در ساعت 8:50 ، فیلم «آخرین مهلت» ساعت 16 روز جمعه پخش می‌شود.همچنین روز شنبه فیلم «آتش» در ساعت 1:15 بامداد، فیلم تلویزیونی «شكار روباه» در ساعت 16 و فیلم سینمایی «یك داستان برانك سی» روی آنتن می‌رود و فیلم‌های «بمانی هفتم» در ساعت 8:10 و فیلم «بخش ویژه» ساعت 16 و فیلم تلویزیونی «دادگاهی در گندمزار» محصول گروه فیلم‌های تلویزیونی در ساعت 22 روز جمعه 26 تیرماه مصادف با سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «بچه‌های كوچه دوازدهم» نیز در ساعت 45 بامداد روز دو شنبه 27 تیر روی آنتن می‌رود.تامین برنامه شبكه، علاوه بر فیلم‌های سینمایی، برنامه‌های «طنزپردازان»، «كمدی كلاسیك» و همچنین «عیدانه» را در نظر گرفته است كه در روزهای آتی در میان برنامه‌های شبكه یك سیما پخش می‌شود. روز شنبه 25 تیرماه، شبكه یك رنگ و بوی بیشتری از عید به خود می‌گیرد.

پخش «مولودی»، «نماهنگ»، برنامه «عطرافشانی»، ویژه برنامه «آفتاب شرقی» به مناسبت نیمه شعبان، از برنامه‌های گروه معارف به همراه ویژه برنامه «سیمای خانواده» از بخش‌های تشكیل دهنده برنامه‌های روز شنبه شبكه یك سیما است. پخش مسابقه «كی هستی» در ساعت 23:00 تكمیل كننده برنامه‌های روز شنبه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز