امروزبا فیلم های سینمایی تلویزیون

«آخرین نبرد» ژان رنو در شبکه چهار/ تلویزیون در تسخیر کشتی ارواح

۱۳۹۰/۰۸/۰۶ - ۱۲:۵۷:۲۳
کد خبر: ۸۴۲۰۹
«آخرین نبرد» ژان رنو در شبکه چهار/ تلویزیون در تسخیر کشتی ارواح
فیلم های سینمایی و تلویزیونی شبكه های سیما در روز جمعه این هفته ( 6 آبان ماه)اعلام شد.

به گزارش سرویس فرهنگی برنا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، فیلم های سینمایی و تلویزیونی  ، « کشتی ارواح » ، « پاورچین پاورچین » ، « جاده آسمان »،
« بیسکویت سبز» ، « سنگ سیاه » ، « سایه من» ، « نان سیاه» ، « حلقه »
 و « قفس آبی » در روز جمعه 6 آبان ماه از شبکه های یک ، دو ، سه ، چهار، تهران و شما پخش می شـود .

شـبـکـه یــک

فیلم سینمایی «کشتی ارواح» به کارگردانی فیاض موسوی و تهیه کنندگی علی حجازی مهر جمعه 6 آبان ماه ساعت 16 ازشبکه یک سیما پخش می شود.



در این فیلم خواهید دید : خاطرات یک رزمنده به صورت پاورقی دریک نشریه چاپ می شود. دو نوجوان به نام های رشید و فواد این خاطرات را دنبال می کنند . دراین خاطرات که در خرمشهر آزاد شده از دست عراق می گذرد به مالک ، بیسیم چی رزمندگان ایرانی به دلیل عراقی بودن شک می کنند و بیسیم را از او می گیرند.
علیرضا جلالی تبار و مسعود جلالی درفیلم سینمایی « کشتی ارواح » بازی کرده اند .


شـبـکـه دو

فیلم سینمایی « پاورچین پاورچین » جمعه 6 آبان ساعت 17:30 ازشبکه دو سیما پخش می شود .
دراین فیلم خواهید دید : کتی دختر بچه ای ده، دوازده ساله است که احساس می کند والدینش به او توجه ندارند. او برای آنکه آنها را امتحان کند؛ تصمیم می گیرد بدون آنکه سوار ماشین شود؛ در را ببندد. از قضا حدس او درست از آب درمی آید و مطمئن می شود والدینش هیچ گاه نه به او توجه دارند و نه آنکه او را می بینند. والدین کتی از سفر به خانه باز می گردند ، بدون آنکه متوجه شوند فرزندشان با آنها نیست. آنها او را از زندگی خود حذف کرده اند و هر برنامه ای که دارند جدا جدا و بدون او انجام می دهند.
فیلم سینمایی « پاورچین پاورچین » به کارگردانی الیور رینگر و تهیه کنندگی آنتوین سیمکین محصول سال 2011 درکشورهای بلژیک و فرانسه ساخته شده است .

فیلم تلویزیونی « جاده آسمان» به کارگردانی كامبیز كاشفی و تهیه کنندگی مهدی گلی ‌زاده جمعه 6 آبان ساعت 23 ازشبکه دو سیما روی آنتن می رود .
درخلاصه داستان فیلم با بازی اکبرعبدی ، زنده یاد نیکو خردمند ، کاظم بلوچی ، زویا امامی ، فاطمه طاهری ، کامبیز کاشفی ، کاظم هژیر آزاد و بابک حمیدیان آمده : سیاوش پسری از یك خانواده متوسط است كه آرزوی قهرمانی در مسابقات اتومبیل‌رانی را در سر دارد ، او كه به تازگی نامزد كرده است با مشكلات مالی فراوانی دست به گریبان است ، او برای حل مشكلات خود تصمیم می‌گیرد تا قالیچه‌ای كه یك خانم مسن قصد دارد به آستان قدس رضوی اهدا كند ، بدزدد ولی دچار مشكلات و مسائلی می‌شود .


شـبـکـه سـه


فیلم سینمایی « بیسکویت سبز» محصول سال 1973 کشورآمریکا است .
فیلم سینمایی « سنگ سیاه » به کارگردانی پاش چوپرا ، با بازی شیشی کاپورا و راکی گولزار محصول سال 1979 کشورهند ، جمعه 6آبان ماه ساعت 10:30 ازشبکه سه سیما بازپخش می شود.

فیلم سینمایی « سایه من » به کارگردانی راج خوسلا جمعه 6 آبان ماه ساعت 14:45 روی آنتن شبکه سه سیما می رود .
داستان فیلم سینمایی « سایه من» با مرگ همسروکیلی به نام راکش تاگورآغاز می شود. تاگور درخارج ازکشوراست و به محض بازگشت همسرش می میرد و او کاملاً افسرده می شود.چند روز بعد ازخاکسپاری بازپرس اداره به تاگورخبرمی دهد، زنی شبیه به همسرشما در درگیری پلیس با راهزنان دستگیر شده است.
سوئیل دات وسادهانا درفیلم سینمایی«سایه من» محصول سال 1966 کشورهند بازی کرده اند.

فیلم سینمایی « نان سیاه» به کارگردانی آگوستی ویلارونس جمعه 6 آبان ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می شود .
درخلاصه داستان فیلم آمده : پدر" آندریو " آرزودارد تا پسرش ادامه تحصیل بدهد و به خواسته اش که پزشک شدن است برسد و مجبور نباشد مثل خانواده اش در کارخانه و مزرعه کارکند. شهردار شهر که قبلاً از خواستگاران مادرآندریو بوده و با جواب منفی او روبرو شده، در پی گرفتن انتقام است و به همراه خانواده ای ثروتمند هرچه بخواهد می کنند و همه مزاحمان را از سر راه خود بر می دارند.
فرانسیس کیلومر وماریانا کوماس درفیلم سینمایی « نان سیاه» محصول سال 2010 کشورهای فرانسه و اسپانیا به ایفای نقش پرداخته اند .


شـبـکـه چـهـار


فیلم تلویزیونی « حلقه» به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه کنندگی امیرحسین شریفی ، جمعه 6 آبان ماه ساعت 12 ازشبکه چهارسیما پخش خواهد شد .
درخلاصه داستان فیلم با بازی حسین محجوب ، لیلا زارع و شهره سلطانی می بینیم : جهان (حسین محجوب) پس از سالها دوری از ایران برای فروش خانه ی پدری به وطن باز می گردد. جهان در جریان بمباران تهران به اصرار پدر به خارج از کشور می رود. رویا و جهان قرار بود به عقد هم در آیند. اما پدر جهان به دروغ آنها را دور از هم نگه می دارد و جهان پس از مرگ پدر نامه های رویا را پیدا می کند که توسط پدرپنهان شده بود. او برای یافتن رویا به ایران باز می گردد. به خانه ی پدری می رود و به بیمارستانی سر می زند که سالها پیش رویا در آن مشغول بوده است.

فیلم سینمایی « آخرین نبرد » جمعه 6 آبان ماه ساعت 20:30 درقالب برنامه« سینما4» از شبکه چهارسیما روی آنتن می رود.
درخلاصه داستان فیلم آمده : بعد از بروز یک فاجعه نامشخص ، گروههای کوچک بازماندگان درحالی در میان خرابه ها زندگی می کنند که قدرت تکلم خود را از دست داده اند .مرد جوانی یک هواپیمای ابتدایی می سازد که می تواند او را دور از دسترس سر دسته تبهکاران محلی قرار دهد که با دراختیار قرار گرفتن ذخیره آب، کنترل منطقه را در دست گرفته اند.
ژان رنو، ژان بوایز و ژولیوه درفیلم سینمایی « آخرین نبرد» محصول سال 1984 کشور فرانسه به ایفای نقش پرداخته اند .


شـبـکـه تـهــران


روزجمعه 6 آبان ماه ساعت 13:30فیلم سینمایی « سوز شمالی » ، محصول سال 2010 کشورهای كانادا و استرالیا ازشبکه تهران پخش خواهد شد .
داستان فیلم سینمایی « سوزشمالی » ازاین قراراست که : جك تیت یك دانشمند هواشناس استرالیایی متوجه تغییراتی خطرناك در لایه اوزن می شود و آن را به رئیس خود والتر خبر می دهد، اما والتر نسبت به آن بی توجهی می كند. به زودی حفره ای در لایه اوزن ایجاد می شود كه موجب می شود یك توده هوای سرد ازطرف اقیانوس ابتدا به مناطق ساحلی این كشورهجوم آورد. این اتفاق موجب می شود كه سرانجام والتر حرف های جك را قبول كند وبه دنبال راه حلی برای این بحران باشد .
مایكل شنكر، الكساندر ادیویس و ایندیانا اوانز درفیلم سینمایی « سوز شمالی » به کارگردانی برایان ترنكارد- اسمیت بازی کرده اند .


شـبـکـه شمـا



فیلم تلویزیونی « قفس آبی » به کارگردانی بهرام صادقی مزیدی وتهیه کنندگی عهدیه زارع ، جمعه 6 آبان ماه ساعت 13:30 از شبکه شما روی آنتن می رود.
درخلاصه داستان فیلم با بازی سیروس کهوری نژاد ، علی اوسیوند و عباس افشاریان آمده : احمد ، صابر و نادر سه رقیبند که همگی درزمینه پرورش و تکثیرماهی فعالیت می کنند. احمد که تحصیل کرده رشته شیلات است دریک مزایده که توسط اداره کل شیلات استان -هرمزگان برگزارشده، برنده می شود. طرح این برنامه که درمزایده برنده شده توسط مهندس سعید (نامزد خواهرصابر) ارائه شده و برنامه ریزی های آن توسط همسرمهندس احمد انجام شده است. این مسئله خشم و حسادت دو رقیب دیگریعنی صابر و نادر را برمی انگیزد و باعث می شود تا آنها با همه توان دربرابرموقعیت احمد و سعید بایستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز