«دولتمند خلف» با گروه آوای مهربانی کنسرت می‌دهد

۱۳۹۲/۰۳/۰۷ - ۱۵:۱۷:۲۹
کد خبر: ۱۲۳۸۰۶
«دولتمند خلف» با گروه آوای مهربانی کنسرت می‌دهد
دولتمند خلف اول و دوم تیرماه ماه سال جاری به همراه گروه موسیقی آوای مهربانی به سرپرستی سهیلا پورگرامی در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی گروه موسیقی آوای مهربانی ، سهیلا پورگرامی ، خواننده و سرپرست گروه موسیقی آوای مهربانی با اعلام این خبر گفت: پیش از این در اخبارزمان اجرا تاریخ 3و4 خرداد اعلام شده بود اما به دلیل نزدیکی به زمان انتخابات ریاست جمهوری ،این برنامه به تیرماه موکول شد.
وی درباره چگونگی دعوت از دولتمند خلف برای اجرا در ایران و همراهی با گروه آوای مهربانی خاطرنشان کرد: از آنجایی که برای اجرای برنامه‌های مختلفی به تاجیکستان رفته بودم با کارهای آقای دولتمند آشنا بودم و در همین راستا از ایشان دعوت کردیم تا در ایران کنسرت داشته باشند.
این خواننده با اشاره به اینکه این اجرا در چهار بخش تدارک دیده شده،اظهار داشت:در بخش نخست به رسم میهمان نوازی دولتمند به صحنه می رود و قطعاتی چون بوی جوی مولیان،آشنایی،خنده آسمان نگر را اجرا می کند. همچنین در ادامه گروه موسیقی آوای مهربانی به صحنه می آید و قطعات ای عاشقان،طالب دیدار و ... را اجرا می‌کند.
سرپرست گروه موسیقی آوای مهربانی درباره دوبخش دیگر گفت:در بخش سوم گروه آوای مهربانی چند قطعه محلی آذری،لری،خراسانی و کردی را اجرا می‌کند.
وی درباره بخش پایانی خاطرنشان کرد:اجرای قطعات ای قوم به حج رفته،دریا دریا (شعر لایق شیرعلی)،وطنم و ای سرزمین من نیز در بخش پایانی گنجانده شده است که با همراهی آقای دولتمند و گروه آوای مهربانی اجرا خواهد شد.

نظر شما