حسین میرآخوری و آلبوم ˝ایران من˝

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۲۰:۲۲:۴۹
کد خبر: ۲۲۵۷۹۰
حسین میرآخوری و آلبوم ˝ایران من˝
حسین میرآخوری که به تازگی آلبوم ˝ایران من˝ را که دارای چهار تراک است خوانده، می‌گوید عشق به وطنم باعث شد تا این اسم را برای آلبوم تازه انتخاب کنم.

به گزارش سرویس موسیقی خبرگزاری برنا، میرآخوری گفت: باوجود آنکه چندین بار پیشنهاد شد به آن سوی آب ها بروم اما هیچ کدام را نپذیرفتم؛ چون متعلق به ایران هستم و با تمامی وجود راغب هستم که در کشورم بخوانم.
 
وی در ادامه افزود: عشق وافر به کشورم و همچنین هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت باعث شد تا ترانه های ایران من و امام رضا(ع) را با افتخار بخوانم و امیدوارم که توانسته باشم دینم را به مملکتم و ضامن آهو ادا کرده باشم.

این هنرمند ملقب به وفا در ادامه اظهار داشت: در این آلبوم ترانه های ایران من - امام رضا (ع) - فلسطین و پلیس را کار کرده ام که جا دارد از افشین مغراطی - رامیار شیخ لاری و بهنام خدا رحمی آهنگسازان تلاشگر و همچنین سرکار خانم عبادی، شاعره توانمند قدردانی کنم که مرا برای ساخت این اثر یاری دادند.

وی در خاتمه با تاکید بر اینکه این آلبوم به زودی وارد بازار خواهد شد، گفت: اصولا هنر به خصوص موسیقی در کشورمان در مسیر بالندگی قرار دارد و امید می رود که مسئولان ذیربط بیش از پیش هنرمندان را دریابند و آنها را تحت حمایت خود قرار دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز