کنسرت نوای دریای راز ویژه بانوان به روی صحنه می رود

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۷:۴۰
کد خبر: ۲۵۵۵۵۴
کنسرت نوای دریای راز ویژه بانوان به روی صحنه می رود
گروه دریای راز ویژه بانوان به خوانندگی دریا ولیلو و به سرپرستی دکتر نوریه ثابت چهارشنبه یکم بهمن ماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا، گروه دریای راز بنا دارد در کنسرت پیش روی خود آثاری در سبک موسیقی پاپ و به نام های آخرین حضور، رویا ، آرزو، ایران، ماهی کوچولو، دلکم، ، همزبون، انتظار، ماه، مرغ هوا، محلی و ستاره را برای علاقمدان به اینگونه موسیقی اجرا کند .

یک قطعه اسپانیایی به نام "mattame luego" و یک قطعه انگلیسی به نام "wiseman" از دیگر آهنگ هایی است که توسط این گروه نواخته می شود.

دریا ولیلو فارغ التحصیل رشته گرافیک دریا ولیلو موسیقی محلی را نزد سیما بینا و موسیقی کلاسیک را نزد اساتیدی چون:احمد پارسی - آریا زند - ژاسمن مارتورل(استاد کنسرواتوار پاریس) فراگرفت.

وی که به عنوان همخوان در کنسرت های متعدد پاپ و محلی و در مقام نوازنده گیتار درگروه های بسیاری همچون پارت فعالیت کرده سابقه همکاری با خوانندگان بسیاری را در کارنامه خود دارد که از آن جمله می توان به همکاری با پری زنگنه و خشایار اعتمادی اشاره کرد.

ولیلو که در چندین آلبوم موسیقی از جمله رقص مهتاب(گروه پارت)، یادته(خشایار اعتمادی)،پرنده بی پرنده(رضا یزدانی) و... حضور موفقی داشته در تئاتر عشقه (تئاترشهر)به کارگردانی محمد رحمانیان به عنوان همخوان نیز مشارکت داشته است .

اعضای گروه دریای راز عبارتند از:طراوت بابا خانلو(فلوت)،شهره مهرآبادی (ویولون)،غزاله شیرازی(ویلونسل)،خزر محمودی(کیبورد و پیانو)و دریا ولیلو(خواننده و نوازنده گیتار)

همچنین کلیه قطعات این کنسرت توسط سامان عبدلی برای این گروه تنظیم شده است.

گفتنی است کنسرت گروه دریای راز چهارشنبه یکم بهمن ماه ساعت 18 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می گردد و علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند با شماره 22803631 تماس حاصل نموده و یا به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند

نظر شما