گزارشی از سومین شب جشنواره موسیقی فجر؛

شب عشق با سلطان عاشقانه ها

۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۱۴:۰۲:۱۲
کد خبر: ۲۶۲۶۵۷
شب عشق با سلطان عاشقانه ها
روز سوم جشنواره موسیقی فجر با اجرای احسان خواجه امیری به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار موسیقی برنا، سومین شب جشنواره موسیقی فجر با اجرای احسان خواجه امیری در برج میلاد به پایان رسید.
 
در حالی که به نظر می رسید برگزاری جشنواره موسیقی فجر با نظم و انضباط بیشتری برگزار شود اما این اتفاق نیفتاد. قرار بود کنسرت احسان خواجه امیری راس ساعت 21 برگزار شود اما به دلیل دیر به پایان رسیدن کنسرت سیروان خسروی مردم در محوطه برج میلاد معطل بودند تا مسئولان تصمیم بگیرند در ساعت 21:40 درها را باز کنند و مشتاقان موسیقی را که از سرما قندیل بسته بودند به سالن راه بدهند.



کنسرت با یک ساعت و 15 دقیقه تاخیر آغاز شد. ابتدا اعضای گروه روی سن آمدند و چند لحظه بعد خواجه امیری با خواندن هیت ترین آهنگ آلبوم عاشقانه ها یعنی احساس آرامش کنسرت را شروع کرد. سالن برج میلاد با این آهنگ پرانرژی به مرز انفجار رسید و مشخص بود که خواجه امیری با انرژی بالا برای راضی کردن مخاطبانش وارد سالن شده است.

پس از اجرای اولین آهنگ، خواجه امیری به مخاطبانش خوشامد گفت و از دیدار آنها اظهار خوشحالی کرد. آهنگ دوم هم از آلبوم عاشقانه ها بود به نام این حقم نیست که با استقبال مخاطبان روبرو شد. خواجه امیری بعد از اجرای ترانه معروف و دوست داشتنی نابرده رنج که بهترین تیتراژ 10 سال اخیر شبکه سه شد به معرفی گروهش و تشکر از روزبه بمانی پرداخت که ترانه سرای دو آلبوم اخیر خواجه امیری بوده است.

بعد از اجرای ترانه های محبوب دریا، تاوان، هراس و لحظه که به همخوانی مردم همراه بود، خواجه امیری خطاب به حاضران در سالن گفت دوست دارند چه ترانه ای اجرا شود که ترانه های پرنده، سلام آخر و تنهایی از آلبوم جدید بیشترین خواهان را داشتند. با این حال خواجه امیری با اجرای آهنگ تمام قلب من جو سالن را بعد از اجرای چند آهنگ ملایم تغییر داد.

بعد از این آهنگ، خواجه امیری مخاطبانش را به گوش دادن تکنوازی از گروهش دعوت کرد که با استقبال زیادی روبرو شد.

نکته جالب کنسرت دیشب خواجه امیری، این بود که او از تمام اعضای گروهش با لقب بهترین نام می برد و به شوخی گفت: الان خبرنگاران اینجا هستند و حتما این نکته را انعکاس می دهند که من اعضای گروهم را بهترین می دانم.

پس از این تکنوازی در حالی که خواجه امیری قرار نبود ترانه ای از آلبوم جدیدش را بخواند اما به دلیل اصرار مردم آهنگ عشق دوم را خواند. وی بعد از اجرای ترانه های گذشته و دارم میام پیشت به دلیل اصرار بیش از حد مردم آهنگ معروف پدرش را خواند. با اینکه خواجه امیری قبلا اعلام کرده بود دیگر آهنگ معروف پرنده را نمی خواند اما اصرار مردم باعث شد احسان با خواندن این آهنگ قدیمی ها را یاد صدای خوش پدرش بیندازد. ترانه های کجایی و مرد پاییزی از آلبوم پاییز، تنهایی حسن ختام کنسرت با کیفیت خواجه امیری بود. دیشب با توجه به اینکه شب ولنتاین بود هواداران خواجه امیری که او را سلطان عاشقانه ها می دانند شب خوبی را سپری کردند.

به رغم اینکه کنسرت این خواننده پاپ در سطح بالایی از کیفیت برگزار شد اما بی نظمی ها در سالن و کثیف بودن استیج برای مخاطبان نکته سنج ناراحت کننده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز