گروه «شروه» بار دیگر در تالار وحدت

۱۳۹۰/۰۳/۱۸ - ۱۵:۱۲:۰۰
کد خبر: ۵۵۲۳۶
گروه «شروه» بار دیگر در تالار وحدت
گروه حركات آیینی - سنتی «شروه» برای سومین سال متوالی خرداد ماه در تالار وحدت به صحنه می‌رود.
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا، گروه حركات آیینی - سنتی «شروه» برای سومین سال متوالی خرداد ماه در تالار وحدت به صحنه می‌رود. این گروه 35 نفره را در طی این اجرای آیینی صحنه ای، آثاری از شهرام ناظری، علیرضا افتخاری، گروه آریان، گروه شمس، ونجلیس و... همراهی خواهد کرد.

گروه «شروه» در این كنسرت توسط خانم‌ها حدیث شاه حسینی، فرشته ذاكری، شیدا سمیعی، شراره طالبی، سپیده سهرابی، سارا واحدی و مریم صفری هدایت می‌شود.

براساس این گزارش گروه حركات آیینی - سنتی "شروه" برای نخستین بار در آذرماه سال 1382 با گروه 10 نفره ای به سرپرستی شراره شاه حسینی همکاری مشترکی را تجربه کرده بود که در آن اجرا از آثار موسیقی اساتید بنام ایران همچون محمدرضا شجریان، شهرام ناظری و مرحوم ایرج بسطامی بهره برده بود و خاطره خوش آن کنسرت اهدای كلیه درآمد حاصل از برگزاری آن به یک بنیاد خیریه مسئول زنان بی سرپرست بود.

در بهمن ماه همان سال به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره استاد ایرج بسطامی گروه «شروه» به روی صحنه رفت و بار دیگر با افتخار و با رضایت تک تک اعضای گروه، درآمد حاصل شده را برای کمک به بازماندگان و نیازمندان زلزله دلخراش بم به آنها ضمن آرزوی سلامتی و شاکامی شان به آنها اهدا کرد.

این کنسرت از 24 لغایت 27 خرداد ماه از ساعت 4 تا 6 بعدازظهر (18 – 16) ویژه بانوان در تالار وحدت پذیرا و میزبان مخاطبان موسیقی اصیل، ملی و بومی ایران هنرخیز خواهد بود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز