با شعر و دکلمه بیگی‌حبیب‌آبادی

˝شب عاشقی˝ منتشر می‌شود

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۵:۵۰:۰۰
کد خبر: ۸۵۹۹
˝شب عاشقی˝ منتشر می‌شود
آلبوم موسیقی ˝شب عاشقی˝ با شعر و صدای پرویز بیگی‌حبیب‌آبادی به صورت لوح فشرده از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر می‌شود.
به گزارش سرویس فرهنگ‌وهنر برنا، "شب عاشقی" عنوان آلبومی با صدا و شعر پرویز بیگی‌حبیب آبادی است که امید فتح‌اللهی این اثر را آهنگسازی کرده است.

این اثر در سال 84 به صورت کاست از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر و از جمله آثار پرفروش بازار موسیقی بود و به دلیل استقبال مخاطبان از این اثر این مرکز، آلبوم "شب عاشقی" را به صورت لوح فشرده منتشر خواهد کرد.

این اثر 16 قطعه با عناوینی چون "غریبانه"، "شب عاشقی 1-9"، "وطن"، "سزمین عشق"، "دلیران"، "سرزمین من"، "خلیج فارس" و "بهانه" دارد.

در دفترچه داخل آلبوم به قلم پرویز بیگی‌حبیب آبادی آمده است: آنچه گوش‌تان را می‌نوازد، صدای شاعری است که کوشید در اولین تجربه خود در این راه، به سرزمینش بیندیشد و به عشق و حماسه. "شب عاشقی" از تجربه‌های عینی شاعر در کشاکش دفاع و عرق‌ریزان روحی او سخن می‌گوید.

مرکز موسیقی حوزه هنری، پیش از این در برنامه صدای شاعر آلبوم‌های "داغ سودای محمد" به آهنگسازی حامد صغیری با شعر و صدای یوسفعلی میرشکاک، "عشق علیه السلام" با شعر و صدای علیرضا قزوه و به آهنگسازی مزدا شاهانی را منتشر کرده و سه آلبوم دیگر با شعر و صدای علی معلم‌دامغانی با آهنگسازی رضا مهدوی، محمدعلی بهمنی با آهنگسازی رسول رسولی و و صدای احمد عزیزی در دست انتشار دارد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز