سپاهان از مهلكه شكست گریخت

ستاره‌های سپاهان حریف جوانان گسترش فولاد نشدند

۱۳۹۲/۰۵/۱۷ - ۰۱:۰۹:۲۱
کد خبر: ۱۳۴۲۷۸
ستاره‌های سپاهان حریف جوانان گسترش فولاد نشدند
زلاتكو كرانچار كه پیش بینی چنین جدالی را نداشت در پایان مسابقه از كسب نتیجه مساوی ابراز رضایت داشت اما حسین خطیبی گفت: سپاهان از دام شكست در تبریز گریخت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، از هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و سپاهان اصفهان به تساوی انجامید.

آبی پوشان گسترش فولاد كه از دو دیدار پیشین خود تنها صاحب یک امتیاز شده بودند نمایشی مقبول مقابل تیم ریشه دار و باسابقه اصفهانی داشتند و برتری زودهنگام این تیم نیز بر انگیزه بالای جوانان این تیم در مستطیل سبز دلالت می كرد.

سپاهان اما هرگز تصور نمی كرد مقابل تیم تازه وارد به لیگ برتر دچار مشكل شود لذا به حملات پراكنده روی آورد كه البته با دفاع منطقی تیم میزبان اكثرا دفع شد.

گسترش فولاد با دوندگی بی امان بازیكنان خود عرصه را بر حریف قدرتمند تنگ كرد و با گل زود هنگام میر مهدی قریشی كه در هفتمین دقیقه بازی به‌ثمر رسانید در مسیر برتری خانگی قرار گرفت و در حالی كه موقعیت های متعددی در دو نیمه بازی داشت در دقایق تلف شده نیم دوم بازی اسیر ضربه سر محمد غلامی شد تا در عین شایستگی از پیروزی شیرین باز ماند.

زلاتكو كرانچار كه پیش بینی چنین جدالی را نداشت در پایان مسابقه از كسب نتیجه مساوی ابراز رضایت داشت اما حسین خطیبی گفت: سپاهان از دام شكست در تبریز گریخت.

آبی پوشان تبریزی در این پیكار با هدف قرار دادن عمق دفاع سپاهان و حركات انفجاری سامان نریمان جهان و ایمان موسوی در كنار فضاسازی مهرداد بایرامی و بستن كمربند میانی با نقی زاده و كامدار، تاكتیک مناسبی برای مقابله با تیم اصفهانی اتخاذ كرده بود با اینحال تجربه سپاهان در این دیدار ناجی زردپوشان شد تا مردان كرانچار با وا‍ژه باخت در ورزشگاه یادگار امام تبریزمواجه نشوند.

تیم تبریزی نیز علیرغم میدانداری در غالب دقایق بازی، در وقت دوم ناخواسته عقب نشینی كرد تا فرصت برای موج جدید حملات سپاهانی ها پدید آید با اینحال اندك تماشاگرانی كه تعدادشان 1727 نفر اعلام شد، از عملكرد گسترش فولاد راضی و خشنود بودند.

در حال حاضر تیم سپاهان با 7 امتیاز از 3 بازی در صدر جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد و گسترش فولاد نیز با 2 امتیاز از همین تعداد بازی در رتبه دوازدهم جای گرفته است.

نظر شما