استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد

جایگزین شدن مدیران تازه‌نفس از آثار مردم‌سالاری دینی است

۱۳۹۲/۰۷/۱۹ - ۱۶:۴۳:۱۶
کد خبر: ۱۴۳۹۶۲
جایگزین شدن مدیران تازه‌نفس از آثار مردم‌سالاری دینی است
احمد علیرضابیگی گفت: خوشحالم که پرچم مدیریت منطقه آزاد ارس به دست محسن خادم عرب‌باغی با این سوابق درخشان سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، استاندار آذربایجان شرقی گفت: امروز روند سرمایه‌گذاری با تکیه بر بخش خصوصی و بهره‌مندی از نرم‌افزارهای مخصوص منطقه آزاد ارس تسهیل شده و توسعه ارس به یک جریان متوقف‌ناشدنی تبدیل شده است.

احمد علیرضابیگی در آیین تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس در جلفا، با بیان این که موضوع مدیریت توسعه در آذربایجان شرقی، در چند سال گذشته با قدرت پیگیری شد، افزود: توسعه آذربایجان شرقی، پروژه وسیعی بود که در روند اجرای آن، شاهد به ثمر رسیدن کارهای بزرگی در حوزه زیرساخت‌ها به ویژه فراهم کردن بستر سرمایه‌گذاری و ایجاد اطمینان خاطر برای سرمایه‌گذاران بودیم.

وی خاطرنشان کرد: افزایش امکان ذخیره‌سازی آب از نیم میلیارد به چهار میلیارد متر مکعب، تولید 3.5 میلیون تن فولاد برای اولین بار در استان، جذب 1.7 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی و ده‌ها شاخص دیگر نمونه‌ای از تلاش‌های صورت گرفته در حوزه زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری استان بوده است.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه، جابجایی مسئولان و جایگزین شدن مدیران تازه‌نفس را از آثار مردم‌سالاری دینی و فرصتی برای نو شدن و جهش به سمت توسعه بیشتر کشور یاد کرد و افزود: یکی از قابلیت‌های انقلاب اسلامی و میراث گران‌سنگ امام راحل این است که در هر برهه از تاریخ کشور توانسته‌ایم شرایط بهتری را برای توسعه رقم بزنیم.

وی با اشاره به سوابق مدیرعامل جدید منطقه آزاد ارس، اظهار داشت: نام آقای عرب‌باغی برای مردم آذربایجان، مترادف با تراکتورسازی است و بنده هم از نخستین روزهای دوره مسئولیت خود از مشاورت ایشان در حوزه‌های مختلف بهره‌مند شده‌ام.

علیرضابیگی گفت: خوشحالم که پرچم مدیریت منطقه آزاد ارس به دست آقای عرب‌باغی با این سوابق درخشان سپرده شد و مطمئنم که مسیر توسعه ارس در زمان مدیریت ایشان، با قدرت بیشتر و حمایت و همراهی مردم منطقه ادامه خواهد یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز