با تحقق ۹۷ درصدی بودجه مصوب شش ماهه ممکن شد

توسعه جهشی منطقه ۱۰ شهرداری تبریز

۱۳۹۲/۰۷/۱۹ - ۱۶:۴۱:۰۳
کد خبر: ۱۴۳۹۶۳
توسعه جهشی منطقه ۱۰ شهرداری تبریز
باقر خوش نواز گفت: اداره بهتر و موثرتر شهر و نیز تسریع روند توسعه شهری جز با مشارکت و همکاری مستقیم شهروندان امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، شهردار منطقه 10 تبریز با تأکید بر این که این منطقه در مسیر توسعه قرار گرفته است، از تحقق 97 درصدی بودجه 6 ماهه این منطقه خبر داد.

باقرخوش نواز با اعلام این خبر افزود: علی رغم جدیدالتأسیس بودن منطقه 10شهرداری تبریز و مضافا محروم بودن محدوده استحفاظی و مدیریتی آن، در سایه تلاش و همت شبانه روزی کارکنان و مدیران این منطقه و نیز مشارکت و همیاری شهروندان در پرداخت به موقع عوارض، بودجه مصوب شهرداری منطقه 10 در 6 ماهه نخست سال جاری با تحقق 97 درصدی روبرو بوده و این تلاش در نوع خود زمینه ساز توسعه جهشی منطقه شده است.

شهردار منطقه 10 تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تأثیر مستقیم درآمدهای شهرداری بر تسریع روند توسعه شهری و اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی خدماتی، خاطرنشان کرد: اداره بهتر و موثرتر شهر و نیز تسریع روند توسعه شهری جز با مشارکت و همکاری مستقیم شهروندان امکان پذیر نیست و خوشبختانه شهروندان فهیم این منطقه یار و یاور شهرداری بوده اند. 

خوش نواز در ادامه تصریح کرد: شهرداری منطقه 10 با تكیه بر مدیریت صادقانه و تعهد عملی به قانون‌گرایی و در كنار آن كار و تلاش متعهدانه ضمن تقویت زیرساخت‌های توسعه و عمران شهری، موفق به تسریع روند توسعه بخشی از مناطق محروم تحت مدیریت خود شده به طوری كه این مناطق در حال عبور تدریجی از محرومیت به مرحله توسعه‌یافته گی هستند.

شهردار منطقه 10 تبریز یا اشاره به اهم اقدامات و برنامه های زیربنایی انجام گرفته از سوی این مجموعه گفت: رونق ساخت و ساز، افزایش ارزش منطقه‌ای، پاسخگویی مطلوب به مطالبات شهروندان، توزیع عادلانه خدمات، ارایه حداكثری خدمات محله‌ای به شهروندان و برنامه‌محوری از مهم‌ترین شاخص‌های مدیریت شهری در این منطقه به شمار می‌روند.

1-1

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز