آموزشکده کشاورزی اهر به دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی ارتقا یافت

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۶:۴۸:۰۰
کد خبر: ۱۵۲۶۲
آموزشکده کشاورزی اهر به دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی ارتقا یافت
رییس آموزشکده کشاورزی اهر از ارتقای این آموزشکده به دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز اسداله بابای اهری افزود: ارتقای این آموزشکده به دانشکده بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسه معاونین اداری و مالی و آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، فرماندار شهرستان اهر و به همراه مسوولان این آموزشکده صورت می پذیرد.

به گفته وی در این نشست مقرر شد که این آموزشکده به ساختمان فعلی دانشگاه پیام نور این شهرستان که بخشی از ساختمان هلال احمر این شهرستان است، منتقل و در سال تحصیلی 91-1390 در مقطع کارشناسی در آن دانشجو پذیرش شود.

رییس آموزشکده کشاورزی اهر با بیان اینکه با ارتقای این آموزشکده به دانشکده در سال تحصیلی 91-1390 پذیرش دانشجو در سه رشته در مقطع کارشناسی آغاز خواهد شد، گفت: بر این اساس پذیرش دانشجو در رشته های مهندسی علوم دامی، مهندسی صنایع غذایی و مهندسی جنگلداری صورت خواهد گرفت.

به گفته وی هم اکنون در این آموزشکده 135 دانشجو در مقطع کاردانی در دو رشته تکنولوزی تولیدات دامی و تکنولوژی مواد غذایی مشغول به تحصیل هستند.

یادآور می شود آموزشكده كشاورزی اهر فعالیت خود را با پذیرش بیش از 90 نفر دانشجو در دو رشته علوم دامی و صنایع غذایی از سال 85 در شهرستان اهر زیر نظر دانشگاه تبریز آغاز كرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز