مدیركل دفتر امور شهری استانداری آذربایجان شرقی:

شهرداران باید از اتلاف منابع جلوگیری كنند

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۷:۱۱:۰۰
کد خبر: ۱۵۲۹۰
شهرداران باید از اتلاف منابع جلوگیری كنند
مدیركل دفتر امور شهری استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: شهرداران در مسیر اجرای هدفمندی یارانه‌ها باید به مسأله مدیریت هزینه‌ها توجه خاصی داشته و از اتلاف منابع جلوگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز محمد موحد نیا در همایش شهرداران آذربایجان شرقی ضمن بیان این مطلب افزود: شهرداران باید در بحث درآمدهای عمومی و محلی نیز مدیریت لازم را داشته باشند تا در بحث پرداخت مطالبات و دیون شهرداری‌ها با مشكل مواجه نباشند.

وی در ادامه با اشاره به اجرایی شدن قانون هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: شهرداری‌ها با وجود افزایش قیمت‌های انرژی همراهی لازم را با دولت در اجرای این طرح داشته‌اند و مشكل خاصی در مدت اخیر به وجود نیامده است.

موحدنیا گفت: برای حمایت از شهرداران اقدامات موثری صورت گرفته است و برای شهرهای زیر 20 هزار نفر 300 میلیون ریال توزیع شده و برای شهرهای بالای 20 هزار نفر نیز 400 میلیون ریال توزیع می‌شود.

مدیركل دفتر امور شهری استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: واریز مابه‌التفاوت سوخت برای شهرداری‌ها و حمایت از شهرهایی كه دارای خدمات گسترده عمومی از جمله اتوبوسرانی و خدمات شهری هستند نیز صورت گرفته است. 

موحدنیا گفت: در بودجه‌های شهرداری سال 90 افزایش اعتبار از طرف مسوولان استانی در نظر گرفته شده كه در راستای حمایت از فعالیت‌های شهرداری‌ها اقدامی موثر خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز