شهردار تبریز خبر داد

بهره‌برداری از ۴۰هزارمیلیارد ریال پروژه طی ۵سال در تبریز

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۷:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۵۳۲۶
بهره‌برداری از ۴۰هزارمیلیارد ریال پروژه طی ۵سال در تبریز
شهردار تبریز گفت: طی پنج سال گذشته بالغ بر 40هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی خدماتی از سوی شهرداری تبریز در مناطق مختلف شهر اجرا شده و به مرحله بهره‌برداری رسیده‌است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز علیرضا نوین در مراسم بهره‌برداری از قرائتخانه علامه امینی ضمن بیان این مطلب افزود: این حجم از پروژه‌ها هم به لحاظ تعداد و هم به لحاظ اعتبارات چندین برابر پروژه‌های استانی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود دستیابی شهرداری به این سطح از موفقیت را مرهون تعامل و همكاری شورای اسلامی شهر و شهروندان تبریزی دانست و گفت: اعتماد شورای اسلامی شهر و شهروندان به تیم مدیریتی شهرداری طی این سال‌ها و حمایت آنان از عملكرد شهرداری باعث شده تا تبریز در مقایسه با دهه‌های گذشته در مسیر توسعه و پیشرفت جهشی قرار گیرد و این شهر تاریخی به یكی از شهرهای آباد كشور تبدیل شود.

نوین در پایان با اشاره به تمدید مدت فعالیت شوراهای اسلامی شهر تا پایان سال 92 از این موقعیت به عنوان فرصت طلایی برای تكمیل و تسریع روند توسعه و عمران زیربنایی تبریز یاد و خاطرنشان كرد: شورای اسلامی شهر و شهردار منتخب این نهاد با حسن استفاده از این فرصت تلاش مضاعفی برای تسریع روند عمران و آبادانی شهر خواهند كرد و در این راه نیازمند تداوم كمك و همكاری شهروندان و مسوولان هستیم.

نظر شما