با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

نفرات برتر مسابقات قرآن در آذربایجان شرقی مورد تجلیل قرار گرفتند

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۸:۰۴
کد خبر: ۱۷۱۶۶۷
نفرات برتر مسابقات قرآن در آذربایجان شرقی مورد تجلیل قرار گرفتند
جنتی در تبریز گفت: انس با قرآن، روح انسان را تزکیه و پاکیزه می‌کند و تلاوت قرآن زنگارهای دل را صیقل می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، نفرات برتر سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم استان آذربایجان شرقی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی در تالار مصلای اعظم امام خمینی تبریز معرفی شدند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم استان آذربایجان شرقی و سومین همایش تجلیل از نخبگان قرآنی استان، گفت: به برکت انقلاب اسلامی، تلاش‌های بسیاری برای تفسیر و تعمق در مفاهیم قرآن انجام شده و امروز نهضت انس با قرآن در کشور، نهضت رو به رشدی است.
علی جنتی با بیان این که ادبیات و هنر این سرزمین با قرآن عجین شده است، افزود: انس با قرآن، روح انسان را تزکیه و پاکیزه می‌کند و تلاوت قرآن زنگارهای دل را صیقل می‌دهد.
وی اضافه کرد: با افزایش فرهنگ قرآنی و قرآن پژوهی هم در زمینه حفظ، تلاوت و هم تفکر در معنی قرآن در جامعه و چاپ صدها کتاب در مورد قرآن افزایش یافته است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین پس از این مراسم از بخش‌های مختلف کتابخانه و قرائت‌خانه مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز دیدن کرد.
در این مراسم از نفرات برتر سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم استان آذربایجان شرقی و جمعی از نخبگان قرآنی استان با اهدای لوح سپاس و هدیه، قدردانی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز