دبیر هیات قایقرانی این استان:

۱۰۰ دانش آموز در طرح استعدادیابی قایقرانی آذربایجان شرقی شناسایی شده اند

۱۳۹۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۴:۴۹
کد خبر: ۱۸۵۹۳۳
۱۰۰ دانش آموز در طرح استعدادیابی قایقرانی آذربایجان شرقی شناسایی شده اند
جوادی گفت: امکانات خوبی در رشته قایقرانی در استان وجود دارد که با تخصیص محل تمرین دایمی به هیات، استعدادهای خوبی از این استان شکوفا خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، دبیر هیات قایقرانی آذربایجان شرقی از شناسایی 70 دانش آموز پسر و 30 دانش آموز دختر در طرح استعدادیابی این هیات خبر داد.
پیمان جوادی گفت: این دانش آموزان در رده سنی جوانان و بر اساس قد، فیزیک بدنی و اندازه دو دست از هم شناسایی و هم اکنون در کلاس تست مربی تیم ملی رویینگ حضور دارند.
وی افزود: از دانش آموزان حاضر در این مرحله، تست های دو 3200 متر، دراز نشست، بارفیکس و پرش ارتفاع به عمل خواهد آمد و دو نفر برتر به اردوی تیم ملی جوانان دعوت خواهد شد.
جوادی گفت: علاوه بر انتخابی تیم ملی، نفراتی نیز به اردوی تیم استان در رشته های مختلف قایقرانی انتخاب و دعوت خواهند شد.
وی افزود: امکانات خوبی در رشته قایقرانی در استان وجود دارد که با تخصیص محل تمرین دایمی به هیات، استعدادهای خوبی از این استان شکوفا خواهند شد.
وی گفت: میزبانی چند دوره اردوی تیم های ملی کانوپولو و رویینگ تجربه و اندوخته خوبی برای استان به همراه داشت و حضور چند ورزشکار ملی پوش که در سطح آسیا درخشیده اند نتیجه همین اردوهاست، ازاین رو برگزاری این اردوها و همچنین میزبانی رقابت های کشور در دستور کار هیات قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز