یک مقام مسوول خبر داد؛

برگزاری نخستین جشنواره استانی زن و اقتصاد مقاومتی در ورزقان

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۲۸:۳۸
کد خبر: ۱۸۹۰۱۷
برگزاری نخستین جشنواره استانی زن و اقتصاد مقاومتی در ورزقان
این جشنواره‌ توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورزقان با مشارکت امور بانوان فرمانداری این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورزقان از برگزاری نخستین جشنواره استانی زن و اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خبر داد.
مهدی زارعی گفت: این جشنواره در رشته‌‌های مقاله، شعر و عکس و با موضوع نقش زن در توسعه اقتصادی، زن و مدیریت اقتصادی خانواده، زن و کارآفرینی، خودباوری زنان، تاثیر پذیری زنان ایرانی از اسوه‌های اسلامی، جایگاه زن در فرهنگ و اقتصاد، زن و ترویج آموزه های دینی و زنان و ولایت مداری برگزار می‌شود.
وی آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را بیست و پنجم مردادماه عنوان کرد و افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه‌ جشنواره واقع در ورزقان، خیابان امام، فرمانداری، دفتر کارشناس امور بانوان و یا به آدرس اینترنتی fhonar@yahoo.com ارسال نمایند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورزقان اضافه کرد: مقالات ارسالی باید براساس چارچوب و اصول رایج مقاله تحریر شود و اشعار ارسالی نیز در تمام قالب ها و به دو زبان ترکی فارسی پذیرفته می‌شود.
وی در رابطه با عکس های ارسالی گفت: آثار ارسال شده در زمینه‌ عکس نیز می‌بایست با فرمت gpj بوده و حجم آن بیشتر از پانصد کیلو بایت نباشد.
لازم به ذکر است جشنواره‌ یاد شده توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورزقان با مشارکت امور بانوان فرمانداری این شهرستان برگزار شده و آیین اختتامیه آن نیز ششم شهریور ماه برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز