معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

میزبان یکی از معتبرترین تورهای قاره کهن در ایران هستیم

۱۳۹۳/۰۳/۲۷ - ۱۲:۳۵:۰۹
کد خبر: ۱۹۶۰۶۷
میزبان یکی از معتبرترین تورهای قاره کهن در ایران هستیم
شبستری گفت: مسوولان برگزاری این تور باید با استفاده بهینه از این فرصت، زیبایی‌ها و توانمندی‌های گردشگری آذربایجان را از طریق دوچرخه سواران به جهانیان نشان دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: برگزاری تورنمنت های ورزشی علاوه بر همبستگی ملت ها موجب همبستگی دولت ها نیز می شود.

سعید شبستری افزود: قاره کهن آسیا شاهد برگزاری یکی از معتبرترین تورهای خود در تبریز و ایران خواهد بود و این فرصت مناسبی است تا به جهانیان نشان دهیم که ایران و ایرانی همواره منادی صلح و دوستی در دنیا بوده و در دولت تدبیر و امید نیز این پیام رساتر شده است.

وی ادامه داد: برگزاری تورهای دوچرخه سواری علاوه بر نزدیکی ملت های جهان، در معرفی زیبایی های گردشگری منطقه نیز بسیار تاثیر گذار است و مسوولان برگزاری این تور باید با استفاده بهینه از این فرصت، زیبایی ها و توانمندی های گردشگری آذربایجان را از طریق دوچرخه سواران به جهانیان نشان دهند.

وی اضافه کرد: این تور همچنین فرصت مناسبی است تا فرهنگ غنی آذربایجان و ایران را در معرض دید قرار دهیم و دلاور مردان این خطه را که جانفشانی کردند تا ایران و اسلام سرپا بماند، به دیگران معرفی کنیم.

لازم به ذکر است رکابزنان در بیست و نهمین دوره تور دوچرخه سواری نیمه حرفه ای بین المللی ایران – آذربایجان، مراحل زیر را رکاب خواهند زد:
مرحله اول تبریز - ارومیه به مسافت 144.4، مرحله دوم ارومیه - منطقه آزاد ارس به مسافت 210.3، مرحله سوم منطقه آزاد ارس - تبریز به مسافت 149.3، مرحله چهارم به مسافت 186.7 در مسیر تبریز - مشکین شهر، مرحله پنجم سرعین - تبریز به مسافت 185.7 و مرحله ششم و پایانی در تبریز به مسافت 114 کیلومتر.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز