مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

۹۰ خط تیراندازی در سطح آذربایجان شرقی وجود دارد

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۴:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۰۱۱۲۶
۹۰ خط تیراندازی در سطح آذربایجان شرقی وجود دارد
اسبقیان گفت: رونق ورزش تیراندازی و همگانی کردن آن می تواند گام بسیار مهمی در توسعه تیراندازی در بخش قهرمانی باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در نشست تخصصی هیات تیراندازی این استان گفت: احیاء جایگاه تیراندازی آذربایجان شرقی در المپیک دور از دسترس نیست.
 
سیدمحمد شروین اسبقیان افزود: آذربایجان شرقی در کارنامه درخشان خود حضور اولین بانوی ایرانی محجبه در المپیک آتلانتا را دارد.

وی اضافه کرد: 5 سالن در تبریز و 2 سالن در شهرستان های اهر و مراغه و 90 خط تیراندازی در سطح استان وجود دارد که با توسعه تیراندازی در شهرستان ها و توسعه همگانی این رشته و استعدادیابی و قهرمان پروری در کنار استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی و شهرداری ها می توان در قهرمان پروری گام های مناسبی را برداشت. 

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی ادامه داد: رونق ورزش تیراندازی و همگانی کردن آن می تواند گام بسیار مهمی در توسعه تیراندازی در بخش قهرمانی باشد و این برنامه ریزی بیشتر در بخش بانوان و دختران خواهد بود.

وی همچنین بر لزوم استفاده و جذب افراد مجرب در کمیته های تحت پوشش، برنامه ریزی و استفاده بهینه از پتانسیل ارگان ها، برگزاری تمرینات تیم های پایه و توسعه ورزش تیراندازی در شهرستان ها تاکید کرد.

محمدی رییس هیات تیراندازی آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت: ساماندهی هیات تیراندازی در تمامی بخش ها آغاز شده و در این مدت یک ماه تیم های بانوان و آقایان در رده های سنی نوجوانان و جوانان تشکیل شده است و استعدادیابی تنها مقوله مهم اجرایی هیات تیراندازی استان است.

وی افزود: در صدد هستیم تعداد سلاح ها را در سالن های تحت پوشش هیات افزایش دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز