برای اعزام به مناطق محروم؛

۲۳۸ نفر در گروه های جهادی کمیته امداد آذربایجان شرقی ثبت نام کرده اند

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۲۰:۴۰:۳۶
کد خبر: ۲۰۳۳۴۷
۲۳۸ نفر در گروه های جهادی کمیته امداد آذربایجان شرقی ثبت نام کرده اند
دشتی گفت: گروه های جهادی در راستای استفاده از ظرفیت های فارغ التحصیلان، دانشجویان و نیز نخبگان استان تشکیل یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی گفت: بر اساس دستورالعمل حوزه معاونت فرهنگی این نهاد در کلیه شهرهای استان گروه های جهادی تشکیل شده است که تاکنون 238 نفر در این گروه ها ثبت نام کرده اند.
حسین دشتی افزود: گروه های جهادی در راستای استفاده از ظرفیت های فارغ التحصیلان، دانشجویان و نیز نخبگان استان تشکیل یافته است.
وی ادامه داد: این گروه ها با اعزام به مناطق محروم استان خدمات فرهنگی، اعتقادی و اجتماعی به مددجویان و محرومان ارائه می کنند.
وی اضافه کرد: گروه های جهادی به صورت 5 نفره تشکیل یافته و ترکیب آنها شامل دانشجویان، فارغ التحصیلان دانشگاه، طلاب دینی و همکاران امور فرهنگی می شود که به مناطق محروم استان رفته و خدمات مشاوره ای، فرهنگی، اعتقادی و اجتماعی ارائه می دهند.
وی یادآور شد: گروه های جهادی در این نهاد به منظور لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تشکیل یافته است.
وی افزود: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است، امدادگران این نهاد با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های موجود در خدمت محرومان و نیازمندان خواهند بود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی با بیان اینکه اقتصاد و فرهنگ دو مقوله مرتبط با هم هستند، خاطر نشان کرد: توجه به امور فرهنگی زیر بنا و راهگشای همه مشکلات به خصوص مشکلات اقتصادی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز