یک مقام مسوول:

شرایط سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در صنعت گردشگری تسهیل می‌شود

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۲۱:۲۶:۱۰
کد خبر: ۲۰۳۳۵۷
شرایط سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در صنعت گردشگری تسهیل می‌شود
درویش امیری گفت: حوزه گردشگری سهم اساسی و بسیار مهمی در امر اشتغال و تقویت حوزه اقتصادی کشور دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در تلاش هستیم تا شرایط حضور سرمایه گذاران و مردم را برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری تسهیل کنیم.
اسدالله درویش امیری در دیدار با معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی افزود: حوزه گردشگری سهم اساسی و بسیار مهمی در امر اشتغال و تقویت حوزه اقتصادی کشور دارد بنابراین باید تلاش کرد تا این امر تسهیل شود.
وی یكی از راه‌كارهای توسعه گردشگری در كشور را تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری و حضور فعال سرمایه‌گذاران در این بخش توصیف كرد.
درویش امیری فرهنگ غنی و اصالت تاریخی با چارچوب اخلاقی و فضای گردشگری متفاوت با تمام دنیا را از مزیت‌های ایران در جذب گردشگران خواند و گفت: با تقویت زیر ساخت‌های گردشگری می‌توانیم در آینده‌ای نه چندان دور شاهد رونق بیش از پیش این حوزه باشیم.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با اشاره به افزایش ورود گردشگر داخلی و خارجی به استان بر لزوم توسعه زیر ساخت ها در آذربایجان شرقی تاكید كرد.
محمدصادق پور مهدی خاطرنشان كرد: نعمت های طبیعی و تاریخی فراوانی در مناطق مختلف استان وجود دارد كه بخش خصوصی می تواند با حمایت دولت این ظرفیت‌های را برای هرچه فعال‌تر شدن گردشگری به كار گیرد.
وی همچنین تصریح كرد: اقدامات اداره‌كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی برای احیای آثار تاریخی استان و انجام پروژه های جدید و معرفی شایسته این آثار به گردشگران قابل تقدیر است.
مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی نیز با بیان اینكه گردشگری امروز برای سرمایه گذاری حوزه‌ای سود ده با آینده‌ای روشن است، اظهار داشت: آذربایجان شرقی امروز توانسته خود را به عنوان یك مقصد مهم و بزرگ گردشگری و محلی امن برای سرمایه گذاری بشناساند.
فرزین حق پرست عمده مشكلات پیش روی سرمایه گذاران را با مشاركت دستگاه های اجرایی قابل رفع دانست و اظهار امیدواری كرد مشكلات پیش روی سرمایه گذاران که در طی جلسات متعدد احصا شده مرتفع شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز