شهردار منطقه ۵ تبریز:

مسابقات بین المللی تنیس به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد

۱۳۹۳/۰۸/۰۸ - ۱۵:۱۸:۳۶
کد خبر: ۲۳۳۵۲۰
مسابقات بین المللی تنیس به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد
هوشیار به برنا گفت: ورزشگاه 5 هزار نفری تبریز در مرزداران از جمله پروژه های مهم شهرداری تبریز در توسعه زیرساخت های ورزشی این کلانشهر محسوب می شود.

شهردار منطقه 5 تبریز گفت: تاکنون دو سالن چند منظوره ورزشی و یک زمین چمن مصنوعی در سطح حوزه به بهره برداری رسیده و امسال دو پروژه ورزشی که برای اولین بار در تبریز بود توسط منطقه پنج احداث شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، یعقوب هوشیار احداث اولین ورزشگاه 5 هزار نفری تبریز در مرزداران را از جمله پروژه های مهم شهرداری تبریز در توسعه زیرساخت های ورزشی شهر خواند و گفت: برای این پروژه بالغ بر 50 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی دیگر پروژه منحصر به فرد ورزشی را که برای اولین بار در کشور و با رعایت استانداردهای بین المللی احداث شده است، زمین های 6 گانه تنیس در حاشیه اتوبان پاسداران خواند و افزود: برای این پروژه بالغ بر 20 میلیارد ریال هزینه شده که با افتتاح آن بعد از این مسابقات بین المللی تنیس به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.
هوشیار با بیان اینکه شهرداری منطقه پنج 80 درصد بودجه نقدی خود را در سال 93 محقق ساخته است، گفت: بودجه شهرداری منطقه پنج در سال جاری 1500 میلیارد ریال مصوب گردیده که 1200 میلیارد آن در بخش عمرانی هزینه می شود.
به گفته وی شهرداری منطقه پنج از نظر تخصیص درصد بیشتری از بودجه خود به پروژه های عمرانی و خدماتی و همچنین کاهش بودجه جاری خود رتبه اول را در بین مناطق دارا است.
شهردار منطقه 5 در ادامه از افتتاح چند رشته مسیرگشایی در سال جاری خبر داد و افزود: مسیرگشایی کوی مصلی به میدان بسیج و همچنین باسمنج به میدان بسیج در سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.
وی احداث پارک 500 هکتاری در منطقه آرپادره سی را از دیگر پروژه های مهم شهرداری بر شمرد و خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از 150 هزار اصله درخت در این پارک کاشته شده و با تامین زیر ساخت های لازم، امیدوارم از سال آینده شاهد استفاده شهروندان از این پارک باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز