رئیس شورای اسلامی شهر تبریز:

جایگاه واقعی ماشین سازی تبریز حضور در لیگ برتر فوتبال است

۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۱۸:۰۶:۴۳
کد خبر: ۲۳۸۶۴۷
جایگاه واقعی ماشین سازی تبریز حضور در لیگ برتر فوتبال است
دبیری گفت: باشگاه ماشین سازی تبریز تاریخی ترین باشگاه فوتبال شمال غرب کشور بوده و یکی از پر افتخارترین باشگاه های تبریز است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با اجماع نظر اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از قدیمی ترین تیم فوتبال شمال غرب کشور حمایت می کنیم.
به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، شهرام دبیری افزود: با توجه به اینکه باشگاه ماشین سازی تبریز تاریخی ترین باشگاه فوتبال شمال غرب کشور بوده و یکی از پر افتخارترین باشگاه های تبریز است که بازیکنان بزرگی را تحویل تیم ملی داده است لذا ضرورت دارد مورد حمایت واقع شود.
وی ادامه داد: باشگاه ماشین سازی تبریز در طول 48 سال تاریخ خود به عنوان یک باشگاه سازنده مطرح بوده بنابراین مجموعه شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز از این تیم حمایت خواهیم کرد تا به صورت مطلوب جایگاه این تیم را تثبیت نماییم.
عضو شورای سازمان ورزش شهرداری تبریز با اعلام اینکه جایگاه واقعی ماشین سازی تبریز حضور در لیگ برتر فوتبال کشور می باشد، افزود: در آینده نزدیک اگر این تیم به لیگ برتر بیاید همانند تراکتورسازی هواداران نیز به ورزشگاه خواهند آمد و ما شاهد حضور 100 هزار نفری هواداران در ورزشگاه خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز