مدیر عامل منطقه آزاد ارس:

عدم تعامل دستگاه‌های اجرایی با منطقه آزاد ارس مانع توسعه منطقه شده است

۱۳۹۰/۰۱/۱۹ - ۱۳:۲۵:۰۰
کد خبر: ۳۳۸۱۸
عدم تعامل دستگاه‌های اجرایی با منطقه آزاد ارس مانع توسعه منطقه شده است
علیرضا مقیمی گفت: متاسفانه در گذشته به دلیل عدم تعامل دستگاه‌های اجرایی با سازمان و بالعکس، بسیاری از مسایل و مشکلات که مانع توسعه منطقه به شمار می‌روند حل نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، مدیر عامل منطقه آزاد ارس در نشست مشترك با مدیران دستگاه های آذربایجان‌شرقی با بیان این مطلب افزود: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و ارتقای سطح تعامل با مدیران استانی و شهرستانی در طول چند ماه گذشته سازمان توانسته است به برخی اهداف توسعه‌ای خود به ویژه در جذب گردشگر دست یابد.

علیرضا مقیمی با بیان برخی مشکلات و موانع موجود بر سر راه سازمان متبوع خود با سایر ارگان‌ها و نهادهای دولتی، رفع این موانع را چالش اساسی منطقه آزاد دانست.

وی افزود: سازمان منطقه آزاد ارس به هیچ وجه یک سازمان خودمختار نیست و برای پیشبرد اهداف خود به تعامل و همکاری سایر سازمان‌ها نیازمند است و دراین راستا آماده هرگونه همکاری است.

مدیر عامل منطقه آزاد ارس ابراز امیدواری کرد با آغاز فصل جدید همکاری‌ها و ایجاد تحول در نگرش‌ها، این مشکلات رفع و جهش اساسی برای جبران عقب افتادگی‌ها به خصوص در زمینه جذب سرمایه‌گذار آغاز شود.

مقیمی نبود راه ارتباطی مناسب منطقه آزاد با مرکز استان، عدم استفاده بهینه از خط آهن موجود، ضرورت احداث فرودگاه و عدم تکمیل محور ارتباطی جلفا – ایواوغلی را از جمله مسایلی دانست که مشکلاتی برای توسعه منطقه آزاد به بار آورده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز