شهردار تبریز خبر داد

کاهش ۲۰درصدی ترافیک تبریز با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۷:۱۶:۰۰
کد خبر: ۳۹۰
کاهش ۲۰درصدی ترافیک تبریز با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها
شهردار تبریز گفت: ترافیک تبریز با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها 20درصد کاهش یافته‌است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز علیرضا نوین در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر تبریز در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: با آغاز اجرای هدفمندی یارانه‌ها، برخی جایگاه‌های گاز سی‌ان‌جی در تبریز تعطیل شده و یا حداقل مراجعه را دارند.

وی تصریح کرد: 100 دستگاه اتوبوس شركت واحد در تبریز بازسازی و وارد ناوگان حمل و نقل درون شهری شده اند كه 50 دستگاه از این اتوبوس ها به ناوگان خط بی.‌آر.تی و مابقی به خطوط دیگر اضافه شده‌اند.

شهردار تبریز گفت: ترافیك تبریز نیز از زمان آغاز اجرای هدفمندی یارانه‌ها به میزان 20 درصد كاهش یافته و این امر از طریق دوربین‌های كنترل ترافیك محسوس است.

نوین همچنین با اشاره به افزایش کرایه تاکسی ها خاطرنشان کرد: افزایش قیمت تاكسی‌ها باید به صورت شفاف صورت گیرد و سقف مشخصی تعیین شود تا مشكلاتی میان رانندگان و مردم پیش نیاید، بر همین اساس ما منتظر اعلام فرمانداری هستیم و تلاش می‌شود از 15 دی ماه تابلوهای قیمت جدید در سطح شهر تبریز نصب شود.

شهردار تبریز با اعلام این که مینی‌بوس‌های درون‌شهری نیز نیازمند تعیین تكلیف هستند از برخورد با برخی آژانس های تاکسی تلفنی متخلف خبر داد و گفت: آژانس‌هایی كه خودسرانه اقدام به افزایش قیمت می‌كنند، جریمه می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هیچ یارانه ای به شهرداری تبریز پرداخت نشده است.

نوین با اعلام این مطلب خواستار حمایت و مساعدت جدی دولت از شهرداری تبریز در امر خدمات رسانی مناسب به شهروندان به عنوان نزدیک ترین و خدماتی ترین نهاد اجرایی استان شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طی 10 ماه گذشته امسال هیچ‌گونه یارانه‌ای به شهرداری تبریز پرداخت نشده و این در حالی است كه شهرداری با تمام توان به ارائه خدمات مختلف به شهروندان می‌پردازد.

شهردار تبریز خواستار تسریع دولت در پرداخت یارانه های سهم شهرداری تبریز و نیز اعطای بسته های حمایتی موضوع قانون هدفمندی یارانه ها شد.

نوین در خاتمه افزود: شهرداری تبریز تاكنون بیش از 50 میلیارد ریال در زمینه هدفمندی یارانه‌ها پرداخت كرده از این رو لازم است حمایت‌های لازم از شهرداری صورت گیرد تا روند خدمات رسانی به شهر و شهروندان بدون مشکل ادامه یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز