رییس امور اقتصادی و دارایی استان خبرداد

حضور سرمایه‌گذاران ۱۹کشور در همایش «فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان‌شرقی»

۱۳۹۰/۰۳/۱۸ - ۱۳:۰۴:۰۰
کد خبر: ۵۵۱۱۴
حضور سرمایه‌گذاران ۱۹کشور در همایش «فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان‌شرقی»
حسینی از حضور سرمایه‌گذاران 19 کشور در سومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان‌شرقی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، رضا حسینی، رییس امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی در جلسه هماهنگی سومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان با بیان این مطلب افزود: 733 پروژه در همایش سوم سرمایه‌گذاری این استان برای معرفی به این سرمایه‌گذاران ارایه می‌شود.

وی با اعلام آمادگی کامل آذربایجلان شرقی برای برگزاری همایش سوم فرصت‌های سرمایه‌گذاری تصریح کرد: این همایش در واقع هفت همایش جانبی را شامل می‌شود و محورهای هفت‌گانه در این همایش مورد توجه قرار دارد.

حسینی افزود: بخش‌های بازرگانی، امور زیربنایی، كشاورزی، صنعت و معدن، میراث فرهنگی، عمران شهری و بهداشت و درمان محورهای هفتگانه این همایش هستند.

نایب رییس مركزخدمات سرمایه گذاری آذربایجان شرقی یادآور شد: در این بخش‌ها جلسات مختلف و معرفی توانمندی‌ها صورت گرفته و در نهایت بحث تفاهمنامه‌های جذب سرمایه‌گذاری مطرح می‌شود.

رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی اظهار داشت: معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی استان، بالا بردن سطح درآمد مردم، رونق اشتغال، اخذ تكنولوژی‌های جدید و نیز كاهش بیكاری از جمله اهداف این همایش است.

وی در ادامه خاطرنشان كرد: استان‌های شمال‌غرب كشور نیز در این همایش حضور داشته و به معرفی توانمندی خود خواهند پرداخت.

رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی گفت: با جلساتی كه با مسوولان اقتصادی شمال‌غرب كشور برگزار می‌شود، زمینه حضور فعالانه این استان‌ها بررسی خواهد شد.

گفتنی است سومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان‌شرقی چهارم و پنجم تیر امسال با مشاركت بخش خصوصی و دولتی و باحضور سرمایه‌گذارانی از 19 کشور در تبریز برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز