تا دو ماه آینده

كارخانه بزرگ فولاد در تیكمه‌داش به بهره‌برداری می‌رسد

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۱۳:۲۸:۳۹
کد خبر: ۶۲۹۳۷
كارخانه بزرگ فولاد در تیكمه‌داش به بهره‌برداری می‌رسد
فرماندار بستان آباد گفت: كارخانه بزرگ فولاد در تیكمه‌داش تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، الیاس گل محمدزاده در جلسه شورای اداری بخش تیكمه داش با بیان این مطلب افزود: برنامه ها و سیاست های دولت در اجرای طرح تحول اقتصادی و هدفمند كردن یارانه ها فرصت های گران بهایی را برای استفاده بخش خصوصی فراهم كرده است و لازم است با هدایت آگاهانه سرمایه گذاری ها زمینه اشتغالزایی بیشتر جوانان مهیا شود.

وی اضافه كرد: توجه به استعدادهای بومی و ظرفیت های منطقه ای اصل اساسی در سرمایه گذاری ها می باشد و مدیران منطقه نیز نباید با ایجاد مقررات زاید سرمایه گذاران را منصرف نمایند.

گل محمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود ضمن انتقاد شدید از تاخیر در پرداخت تسهیلات بانكی به صاحبان واحدهای مسكن روستایی گفت: با توجه به اینكه فصل كاری در شهرستان بستان آباد محدود است، نباید مردم را از نوسازی واحدهای غیرمقاوم دلسرد نمایم.

فرماندار بستان آباد پتانسیل مهم بخش تیكمه داش در بخش گردشگری همانند روستای خشكناب زادگاه استاد شهریار را یادآور شد و گفت: شهرداری با همكاری ادارات مرتبط به ویژه نیروی انتظامی تسهیلات لازم را برای اقامت مسافران و گردشگران فراهم كند.

وی در پایان سخنان خود تبدیل كاربری زمین های زراعی به مسكونی در شهرستان بستان آباد را از مهمترین معضلات منطقه برشمرد و از جهاد كشاورزی درخواست كرد با جدیت با این موضوع برخورد كند.

نظر شما