برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در منطقه آزاد ارس

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۱۷:۴۲:۱۲
کد خبر: ۶۳۰۹۳
برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در منطقه آزاد ارس
معاون فرهنگی منطقه آزاد ارس از برگزاری جشن‌های میلاد مبارک یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) در مسجد امام زمان(عج) و پارک کوهستان منطقه آزاد ارس خبر داد.

به گزارش به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، عادل نجف زاده با اعلام این خبر افزود: جشن نیمه شعبان با عنوان "منتظران ظهور" 25 تیر با حضور مداحان نامی کشور و اجرای تواشیح و سخنرانی در مسجد امام زمان (عج) جلفا برگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری جشنواره بادبادکها در پارک کوهستان منطقه آزاد ارس خبر داد و تصریح کرد: این جشنواره به مناسبت عید نیمه شعبان 26 تیرماه در قالب برنامه ای فرهنگی مذهبی و ورزشی با عنوان "دستهای نزدیک به خدا برای ظهور" برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس افزود: جشنواره بزرگ بادبادکها با حضور اقشار مختلف جامعه با اجرای برنامه ای متنوع در راستای برگزاری برنامه های مذهبی و فرهنگی در فضای سرسبز و زیبای کناره رودخانه ارس در پارک کوهستان منطقه آزاد ارس برگزار می شود.

نجف زاده در رابطه با برنامه های این روز گفت: برنامه های جشن نیمه شعبان در 6 ایستگاه برگزار می شود که ایستگاه بادبادکها و نقاشی ، مسابقات ورزشی از جمله طناب کشی کودکان- دارت و قایقرانی خانوادگی،مسابقات فرهنگی از جمله برنامه یک آیه یک هدیه برای کودکان- نامه ای به امام زمان(عج)، برگزاری مسابقه سوال و جواب در مورد امام زمان(عج)، ویزیت رایگان سلامت درمحل جشنواره، رصد ستاره ها در آسمان ارس با تلسکوپ های مخصوص و برگزاری ایستگاه صلواتی از جمله برنامه های جشن عید نیمه شعبان در 26 تیرماه در پارک کوهستان است.

گفتنی است است در حاشیه جشنواره بادبادکها از علاقمندان به وبلاگ نویسی جهت شرکت در جشنواره ملی وبلاگ نویسی منطقه آزاد ارس ثبت نام بعمل می آید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز