۴ شیرجه‌روی تبریزی به رقابت‌های آسیایی اندونزی اعزام می‌شوند

۱۳۹۰/۰۶/۲۸ - ۱۳:۴۲:۵۸
کد خبر: ۷۷۳۱۳
۴ شیرجه‌روی تبریزی به رقابت‌های آسیایی اندونزی اعزام می‌شوند
مجتبی ولی‌پور، علی شکول، حسام صمدی و امیرحسین رحیمیان شیرجه‌روهای تبریزی، عازم رقابت‌های آسیایی اندونزی می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، تیم‌های شیرجه كشورمان با 12 شیرجه‌رو در سه رده سنی به هفتمین دوره مسابقات قهرمانی رده‌های سنی و عموم آسیا در اندونزی اعزام خواهند شد.

مجتبی ولی‌پور در رده سنی بزرگسالان، علی شكول در رده سنی 16-18 سال، حسام صمدی، حامد نرمی و امیرحسین رحیمیان در رده سنی 12-13 سال نماینده آذربایجان‌شرقی و ایران اسلامی در این رقابت‌ها هستند.

تیم ملی شیرجه با تركیب شهباز شهنازی، مجتبی ولی‌پور، مهدی آقارضایی، شهنام نظرپور و قائم میرابیان در گروه سنی بزرگسالان در این مسابقات شركت خواهدكرد.
 
همچنین حمید كریمی و علی شكول در رده سنی 16-18 سال، امیرحسین مدبری و سینا انگوتی در رده سنی 14-15 سال و حسام صمدی، حامد بزمی و امیرحسین رحیمیان در رده سنی 12-13 سال عازم رقابت‌های قهرمانی رده‌های سنی آسیا خواهند شد.

تیم شیرجه كشورمان را غلامرضا خیبری‌نژاد به عنوان سرمربی، محمدرضا شكول از تبریز به عنوان مربی، محمدعلی مجزا به عنوان سرپرست و غلامرضا میرزاخانلری به عنوان داور همراهی خواهند كرد.

گفتنی است، ملی‌پوشان كشورمان دهم مهر ماه سال جاری تهران را به مقصد اندونزی ترك خواهند كرد تا اردویی 3 روزه را تا پیش از آغاز این مسابقات در اندونزی برپا كنند.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز