شهردار تبریز:

شهرک امن ۱۰ هزار نفری در تبریز احداث می‌شود

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۲:۴۰:۰۰
کد خبر: ۸۴۵۳
شهرک امن ۱۰ هزار نفری در تبریز احداث می‌شود
شهردار تبریز گفت: شهرک 10 هزار نفری اسکان موقت موسوم به شهرک امن در دستور کار شهرداری تبریز قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز علیرضا نوین با اعلام این خبر افزود: شهرك امن بستر امید و اطمینان خاطر شهروندان و مدیران شهری برای آینده تبریز است.

وی با اشاره به ضرورت‌ها و الزامات احداث شهرك امن تبریز، این امر را در راستای ایجاد بستری امن و مناسب برای اسكان موقت شهروندان در مواقع بحران و حتی ایجاد شهری امن در جوار تبریز ارزیابی و خاطرنشان كرد: زلزله به عنوان یک بلای طبیعی غیرقابل پیش بینی همواره در کمین شهرهایی نظیر تبریز است و به دلیل آسیب پذیری تبریز در برابر این بلای طبیعی و با توجه به این که در صورت وقوع زلزله در این شهر بسیاری از مناطق شهری در معرض آسیب جدی قرار خواهند گرفت، احداث شهرک 10 هزار نفری اسکان موقت موسوم به شهرک امن در دستور کار شهرداری قرار گرفت.
 
نوین خاطرنشان کرد: ما تلاش می کنیم با تسریع در روند احداث این شهرک و ایجاد زیرساخت های مورد نیاز آن، محلی امن و مطمئن برای اسکان شهروندان در مواقع بحران ایجاد کنیم.
 
وی افزود: پس از انجام کلنگ زنی این شهرک که چندی پیش صورت گرفت، تلاش برای احداث سریع شهرک امن تبریز در دستور کار شهرداری قرار گرفته و ادارات و سازمان های تابعه شهرداری شامل معاونت های عمرانی، حقوقی، شهرسازی، سازمان موتوری و دیگر سازمان ها و ادارات معین موظف به تسریع در اجرای این پروژه شده اند.
 
شهردار تبریز در پایان ابراز امیدواری کرد با نهایی شدن مراحل ساخت شهرک امن تبریز بخش قابل توجهی از نگرانی های موجود در حوزه مدیریت بحران شهری مرتفع شود.

نوین در عین حال خواستار تلاش و جدیت مدیران و مسوولان شهرداری تبریز و سازمان‌های ذی‌ربط در تسریع مراحل احداث این شهرك شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز