در رابطه با حماسه مردم ایران در نهم دی‌ماه سال ۸۸

كتابچه "حماسه بصیرت" در تبریز منتشر شد

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۸:۲۳:۰۰
کد خبر: ۸۹۱
كتابچه حماسه بصیرت در تبریز منتشر شد
مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: كتابچه "حماسه بصیرت" در رابطه با حماسه مردم ایران در نهم دی‌ماه سال 88، در تبریز منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز علی داننده با اعلام این خبر خاطرنشان كرد: این كتاب با شمارگان دو هزار جلد و با موضوع فتنه و فتنه گران از دیدگاه قرآن و نهج البلاغه و خواص در طول تاریخ منتشر شده است.

وی با اشاره به فتنه انگیزی دشمنان در عاشورای سال 88 افزود: حركت عظیم و خودجوش مردمی در نهم دی ماه نشان دهنده عمق پیوند ملت ایران با آرمان های نظام جمهوری اسلامی و پاسخی قاطع و به یاد ماندنی به عوامل فتنه بود.

داننده اتحاد و همبستگی دینی و ملی را مهم ترین سلاح برای مقابله با دشمنان و فتنه انگیزی آنان عنوان كرد و گفت: مردم تبریز همواره در طول تاریخ انقلاب پیشتاز مسائل انقلاب و دین بوده اند و این بار نیز در هشتم دی ماه حماسه بصیرت مردمی را در تبریز به نمایش گذاشتند. اصحاب فرهنگ و هنر با حضور فعال خود همدوش مردم تبریز جماسه نهم دی ماه را گرامی می‌دارند.

وی با اشاره به برخی از برنامه های اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در روز نهم دی از توزیع دو هزار جلد كتابچه حماسه بصیرت و بروشور مربوط به فتنه سال گذشته در مراسم فوق خبر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز