شادمانی جامعه ورزشی آذربایجان غربی از مدال طلای سیامند رحمان

۱۳۹۱/۰۶/۱۶ - ۱۹:۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۰۱۷۴۷
شادمانی جامعه ورزشی آذربایجان غربی از مدال طلای سیامند رحمان
رکورد شکنی و کسب مدال طلای پارالمپیک لندن از سوی سیامند رحمان هم استانی‌های وی در آذربایجان غربی را شادمان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی در پی موفقیت سیامند رحمان در مهار وزنه ۲۸۰ کیلوگرم در پاراالمپیک لندن که موجب کسب هشتمین مدال طلای ورزشکاران کشورمان در این مسابقات و شکستن رکورد المپیک شد وحید جلال زاده استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی ضمن تبریک به وی و جامعه ورزشی استان استمرار توفیقات وی را آرزو کرد.

در این پیام آمده است: فرزند حماسه ساز ایران اسلامی و نماینده شایسته و غیور آذربایجان غربی در مسابقات پارالمپیک لندن با به فراز آوردن سنگین ترین وزنه دسته فوق سنگین پارالمپیک لندن پرچم پر افتخار میهن عزیزمان را در آوردگاه پارالمپیک به اهتزاز در آورد و عنوان قویترین مرد معلول جهان را کسب نمود و باعث شادی ملت ایران به‌ویژه مردم آذربایجان غربی گردید.

اینجانب این پیروزی غرور آفرین را به ایشان، خانواده محترمشان و ملت قهرمان پرور ایران اسلامی تبریک گفته و تداوم موفقیت ایشان را در افتخار آفرینی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین آتی ورزشی را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

همچنین مدیركل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در پیامی كسب مدال ارزشمند طلا و رکورد شکنی سیامند رحمان در پارالمپیک لندن را تبریک گفت.

در متن پیام علی ملااحمدی آمده است:
یک بار دیگر غریو عاشقانه توسل بر ارزش‌ها و اعتقادات عمیق اسلامی با فریاد (یامحمّد) و (یا علی) قهرمانی از دیار عشق و ایمان دنیایی را مبهوت قدرت، ایمان و غیرت بی مانند جوانان ایرانی کرد. حلاوت و غرور مثال زدنی اعتلای نام ایران اسلامی و اهتزاز پرچم سه رنگ و زیبای مزیّن به نام جلاله خداوند متعال و طنین خوش آوای سرود مقدس دیار قهرمانان، جمهوری اسلامی ایران در مقابل میلیون‌ها دیده حیرت زده بسی غرورآفرین و پرنشاط و آکنده از شور و شعف ملتی بزرگ است که به حق این بالندگی و توفیقات برازنده آنان است.

بدینوسیله كسب مدال خوشرنگ طلا و ركورد شكنی ارزشمند، تاریخی و غرور آفرین سیامند رحمان قهرمان شایسته و ملّی پوش غیور آذربایجان غربی در چهاردهمین دوره بازی‌های پارالمپیک لندن را كه با غیرت مثال زدنی این پهلوان عزیز با توسل بر ائمه اطهار علیهم السلام بدست آمد را محضر مقام معظم رهبری، مسئولین تلاشگر، ملت قهرمان ایران، به‎ویژه مردم غیور استان آذربایجان غربی، جامعه بزرگ ورزش و جوانان، سیامند عزیز و مجموعه مدیریتی و كادر فنی تیم ملی كشورمان و نیز ریاست و كاركنان پرتلاش فدراسیون تبریک عرض نموده از درگاه خداوند سبحان سربلندی و اقتدارجمهوری اسلامی ایران و تداوم این توفیقات را در ظلّ عنایات خاص حضرت ولی ا...الاعظم(عج) درخدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش كشور عزیزمان مسألت می‌نمایم.

شب گذشته شهروندان اشنویه‌ای که محل زندگی خانواده سیامند رحمان است با حضور در منزل پدری وی این موفقیت بزرگ را به خانواده وی تبریک گفته و همزمان این پیروزی را جشن گرفتند.

بر پایه این گزارش این ورزشکار کردزبان مدال خود را به ملت بزرگ ایران به‌ویژه زلزله زدگان آذربایجان شرقی تقدیم کرد.

نظر شما