در آذربایجان غربی؛

پیشکسوتان نیروهای مسلح تجلیل شدند

۱۳۹۱/۰۷/۰۵ - ۱۶:۰۴:۲۳
کد خبر: ۱۰۳۱۸۴
پیشکسوتان نیروهای مسلح تجلیل شدند
آیین تجلیل از پیکسوتان نیروهای مسلح در آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ارومیه، وحید جلال زاده استاندار آذربایجان غربی شب گذشته در آیین تجلیل از پیشكسوتان نیروهای مسلح استان در ارومیه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین با تقدیر از رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس مردم این سرزمین با جان و مال خود در برابر تجاوز دشمنان ایستادند و با نیروی ایمان و رهبری امام راحل و وحدت و همبستگی اجازه ندادند حتی یک وجب از ایران اسلامی به دست نااهلان بیافتد.

جلال زاده با بیان اینكه جنگ با دشمن متجاوز، جنگ برای زمین و خاک نبود بلكه دفاعی مقدس از قله‌های پرافتخار ارزش‌های اسلامی و اصول مترقی اسلام بود.

وی با بیان اینكه در طول تاریخ گذشته این سرزمین هر جنگی اتفاق افتاده، بخشی از این مرز و بوم جدا شده ولی در طول 8 سال دفاع مقدس جوانان این مرز و بوم حتی اجازه ندادند یک میله مرزی از كشورمان جابه‌جا شود.

او با بیان اینكه در دوران دفاع مقدس با وجودی كه زیر ساخت‌ها كشور آسیب دید، و جوانان برومند ایران اسلامی شهید شدند و نیروی انسانی انقلاب تضعیف شد ولی پرچم اسلام ناب محمدی(ص) با سرفرازی و با صلابت به اهتزار درآمد و دشمنان موفق نشدند به اهداف شوم خود دست یابند.

وی با اشاره به بیانان مقام معظم رهبری ادامه داد: هر روز كه از عمر انقلاب می‌گذارد، ایران اسلامی در مسیر پیشرفت و سربلندی به سمت قله‌های پرافتخار حركت می‌كند و در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب در حال زوال و نابودی قرار می‌گیرند.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به جایگاه ویژه یادگاران دوران دفاع مقدس در بین اقشار مختلف مردم، از آنان خواست تا ابعاد مختلف دوران دفاع مقدس و ایثارگری‌ها و از جان گذشتگی‌های رزمندگان اسلام را به نسل‌های آینده ایران اسلامی بازگو كنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز