معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی:

افزایش مشارکت مردمی در مسکن مهر نیازمند اطلاع رسانی است

۱۳۹۱/۰۷/۲۵ - ۱۸:۲۸:۰۳
کد خبر: ۱۰۴۵۴۵
افزایش مشارکت مردمی در مسکن مهر نیازمند اطلاع رسانی است
معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: افزایش مشارکت مردمی در پروژه‌های مسکن مهر نیازمند اطلاع رسانی صادقانه و شفاف است.

به گزارش خبرگزاری برنا از ارومیه، سید جواد محمودی معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی امروز در جلسه شورای تامین مسكن و حمل و نقل استان تصریح كرد: با اطلاع رسانی صحیح و شفاف از قیمت تمام شده واحدهای مسكن مهر مشاركت اعضاء در پروژه ها افزایش می‌یابد.

وی گفت:‌ برای تسریع در روند تكمیل مراحل باقی مانده از پروژه‌های مسكن مهر استان باید مشاركت اعضاء در تامین آورده مورد نیاز افزایش یابد و به همین منظور باید با نظارت دقیق و اطلاع رسانی صحیح و شفاف از سوی اداره كل راه و شهرسازی به همراه اداره كل تعاون، كار و تامین اجتماعی به اعضای تعاونی‌ها، میزان مشاركت متقاضیان را افزایش داد.

او همچنین بر ساماندهی تعاونی‌های مسكن مهر استان تاكید كرد و افزود: مدیریت و نظارت بر فعالیت تعاونی‌های از وظایف مهم دستگاه‌های متولی ساخت وساز است كه باید با نظارت جامع، موانع كار را در اسرع وقت شناسایی و راهكار مناسب ارایه دهند.

مدیركل راه وشهرسازی آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: 7011 واحد مسكن مهر در قالب پروژه‌های مهر ‌بافت فرسوده و خودمالكی در شهرهای استان آماده واگذاری به متقاضیان مسكن است .

خلیل محبت خواه میانگین پیشرفت اجرایی ساخت و ساز 4هزار واحد مسكونی مهر در شهرستان‌های میاندوآب، بوكان و پیرانشهر را بالای 80 درصد اعلام كرد و افزود: 580 واحد مسكونی در شهرستان بوكان، 240 واحد در شهرستان پیرانشهر و یک هزار و 356 واحد مسكن مهر در شهرستان میاندوآب قابل بهره برداری است.

محبت خواه با بیان اینكه پیشرفت متوسط پروژه‌های مسكن مهر استان 59 درصد است افزود: ‌از مجموع 23 هزار و 542 واحد مسكونی مهر در حال ساخت، مرحله پی ریزی در بیش از 19 هزار واحد اجرا شده و عملیات سفید كاری نیز در 13 هزار واحد به پایان رسیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز