مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با برنا:

ترکیب نهایی عقاب‌های تیم والیبال شهرداری ارومیه مشخص شد

۱۳۹۲/۰۵/۲۳ - ۱۵:۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۳۵۰۴۷
ترکیب نهایی عقاب‌های تیم والیبال شهرداری ارومیه مشخص شد
رضایی گفت: برنامه ریزی و حمایت‌های مسئولان به‌ویژه شهردار ارومیه، موجب تشکیل تیمی در شأن پایتخت والیبال کشور شد.

رضایی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در ارومیه با اعلام این خبر افزود: صبح روز چهارشنبه اسامی بازیکنان تیم شهرداری ارومیه تعیین و قراداد این تیم با تمامی آن‌ها نهایی شد.

وی با اعلام اسامی این بازیکنان گفت: ابراهیم وطن پرست به عنوان سرمربی، رحمان محمدی راد به عنوان مربی تمرین دهنده و ابراهیم قادری و ساسان خداپرست با سمت کمک مربی و نوید مشجری نیز به عنوان آنالیزور این تیم را همراهی خواهند کرد.

وی ادامه داد: در این تیم ولادو پتکوویچ به عنوان پاسور اول از تیم ملی صربستان، و وحید سید عباسی به عنوان پاسور دوم حضور دارند.

رضایی افزود: پویا فیاضی، رحمان داوودی، میلاد عباس پور و امیر برزگر به عنوان دریافت کننده‌های قدرتی و حامد رضایی، سعید مصطفی وند و علی رشیدی به عنوان دریافت کننده های سرعتی انجام تکلیف خواهند کرد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه با اشاره به حضور بازیکنان تیم ملی والیبال کشور در این تیم نیز یاد آور شد: عبدالرضا علیزاده به عنوان لیبرو اول و ایرج میکائیل زاده به عنوان لیبرو دوم و فرهاد پیرود زاده و مکائیل تاجر به عنوان پشت خط زن تیم والیبال شهرداری ارومیه را در لیگ والیبال کشور همراهی خواهند کرد.

رضایی گفت: ترکیب یکنواخت، حضور بازیکنان سرشناس و اعضای تیم ملی والیبال کشور در این ترکیب بیشترین میزان خود نسبت به سال‌های قبل را دارد که این رخداد در سایه برنامه ریزی و حمایت‌های مسئولان به‌ویژه شهردار شهرستان ارومیه انجام شد تا تیمی در شأن پایتخت والیبال کشور تشکیل شود.

وی با اشاره به اینکه تمرینات این تیم از اوایل شهریور ماه سال جاری آغاز خواهد شد ابراز داشت: کسب عنوان قهرمانی و رده‎های بالای جدول از اهداف اصلی تیم والیبال شهرداری ارومیه است.

لازم به ذکر است رحمان محمدی راد و نوید مشجری سابقه کمک مربیگری بلاسکو، سرمربی تیم ملی والیبال کشور را دارا هستند.


نظر شما