استاندارآذربایجان غربی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان:

مردم آذربایجان غربی شعور دینی و انقلابی خود را در عرصه‌های مختلف به اثبات رسانده‌اند

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۴:۰۴:۰۲
کد خبر: ۱۷۱۵۶۴
مردم آذربایجان غربی شعور دینی و انقلابی خود را در عرصه‌های مختلف به اثبات رسانده‌اند
مردم متدین و انقلابی استان همواره در حراست از ارزش های انقلاب پیشگام بوده اند و در ایام فاطمیه که امسال مقارن است با آغاز سال، شعور دینی و انقلابی خود را اثبات می‌کنند.

به گزارش برنا به نقل از سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، جلسه شورای فرهنگ عمومی استان عصر امروز با حضور استاندار آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اعضای این شورا در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد.

استاندار آذربایجان غربی در این جلسه با اشاره به فرا رسیدن سال جدید و ایام نوروز و تقارن آن با ایام فاطمیه گفت: مردم متدین و انقلابی استان همواره در حراست از ارزش های انقلاب پیشگام بوده اند و در ایام فاطمیه نیز که امسال مقارن است با آغاز سال جدید، شعور دینی و انقلابی خود را بار دیگر به اثبات خواهند رساند.

سعادت افزود: استقامت، پایداری و حضور همیشگی ملت بزرگ ایران در عرصه های دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، دشمنان را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام گذاشته است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هدف دشمنان نظام این است که پیوند ناگسستنی مردم با نظام اسلامی را دچار خدشه کنند اما ملت بزرگ ایران با حفظ و اتحاد و همدلی و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، نقشه های مستکبرین و بدخواهان انقلاب را نقش بر آب ساخته اند.

سعادت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه استان آذربایجان غربی شخصیت ها و مفاخر دینی، علمی، فرهنگی و سیاسی زیادی را در خود پرورده است، افزود: باید با برگزاری مراسمات و همایش های مختلف از این مفاخر برجسته و فرهیخته استان تجلیل به عمل آید تا ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های آنها در جهت معرفی آنها به مردم بخصوص جوانان نیز گام برداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز