صبح امروز؛

با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار آیین اختتامیه ˝نخستین جایزه ادبی ارومیه˝ برگزار شد

۱۳۹۲/۱۲/۲۱ - ۱۸:۴۲:۰۳
کد خبر: ۱۷۳۵۵۸
با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار آیین اختتامیه ˝نخستین جایزه ادبی ارومیه˝ برگزار شد
حضور علیرضا رادفر معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی، آیین اختتامیه نخستین جایزه ادبی ارومیه برگزار شد.

به گزارش برنا از آذربایجان غربی، صبح امروز با حضور علیرضا رادفر معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی، آیین اختتامیه نخستین جایزه ادبی ارومیه برگزار شد.

وی در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد گفت: امروزه دشمن در تلاش است با صدمه زدن به فرهنگ غنی اسلامی-ایرانی، ارزش ها و فرهنگ منحوس غربی را جایگزین نماید اما با درایت رهبر معظم انقلاب و هوشیاری ملت بزرگ ایران اسلامی همواره در این زمینه ناکام مانده است.

رادفر با اشاره به این که کشور ما دارای پیشینه غنی تاریخی و فرهنگی است، گفت: شناساندن فرهنگ و تاریخ غنی اسلامی-ایرانی به جوانان از مهمترین ابزارهای مقابله با هجمه های دشمنان است و باید مورد توجه مدیران و مسوولان قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی به دوران دفاع مقدس نیز اشاره کرد و افزود: مدیران و مسوولان فرهنگی جامعه بخصوص رسانه ملی و سایر تلاشگران این عرصه باید در جهت در شناساندن و معرفی مفاهیم و آموزه ها و دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس بعنوان مظهر مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر زورگویان عالم برنامه ریزی های اصولی و دقیق انجام دهند.

رادفر در ادامه با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در خصوص اهمیت فرهنگ و هنر در جامعه اسلامی گفت: به تعبیر امام راحل، هنر می تواند موجب دمیده شدن روح در کالبد جامعه و تحرک و پویایی آن شود لذا نقش و اهمیت آن باید بیش از پیش مورد توجه فعالان و تصمیم گیران این عرصه مهم باشد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با تقدیر از جامعه ادبی استان و برگزارکنندگان جشنواره ادبی ارومیه خاطرنشان کرد: آذربایجان غربی دارای استعدادهای فراوانی در زمینه هنر و ادبیات است و بزرگان و فرهیختگان بسیاری را در این عرصه تقدیم جامعه ادبی کرده لذا باید در جهت تقویت و حمایت از این قشر فرهیخته اقدامات لازم انجام گیرد.

همچنین در این مراسم با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار از کتاب پیر پیشگام (خاطرات حاج حمید فاسونیه چی از پیشگامان انقلاب اسلامی در ارومیه) رونمایی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز